Hop til indhold
Mthom

Vattana Holstebro

Recommended Posts

Så skulle det prøves i Holstebro.

Jeg kom ind og der sad mama-San og jeg tænkte bare ikke hende, men derimod kom en yngre thai smilende gående hen mod mig. Jeg blev vist ind i et af rummene og hun bad mig afklæde mig helt.

Da hun gik igang spurgte hun om blød eller hård massage. Jeg var mest til blød, og det var en super omgang, hvor hun kom rundt over det hele.

Efter 45 min spurgte hun om lillemand også ville masseres, så ok HJ, og måtte gerne pille imens.

Efterfølgende aftørring og hovedmassage.

Stor chance for gentagelse.

PS. Hun sagde hun kun er der en måned mere

Normale priser 300+300

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så skulle det prøves i Holstebro.

Jeg kom ind og der sad mama-San og jeg tænkte bare ikke hende, men derimod kom en yngre thai smilende gående hen mod mig. Jeg blev vist ind i et af rummene og hun bad mig afklæde mig helt.

Da hun gik igang spurgte hun om blød eller hård massage. Jeg var mest til blød, og det var en super omgang, hvor hun kom rundt over det hele.

Efter 45 min spurgte hun om lillemand også ville masseres, så ok HJ, og måtte gerne pille imens.

Efterfølgende aftørring og hovedmassage.

Stor chance for gentagelse.

PS. Hun sagde hun kun er der en måned mere

Normale priser 300+300

Del dette indlæg

Link til indlæg

50276542 - vattana thaimassage & spa - skivevej 36 - 7500 Holstebro . Har været der flere gange og god massage samt udmærket hj . Ved ikke pt om der er kommet en ny istedet for Niki som nu vist er rejst tilbage . Hører gerne fra jer derude ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

50276542 - vattana thaimassage & spa - skivevej 36 - 7500 Holstebro . Har været der flere gange og god massage samt udmærket hj . Ved ikke pt om der er kommet en ny istedet for Niki som nu vist er rejst tilbage . Hører gerne fra jer derude ....

Man må gå ud fra at der er kommet en anden pige, nu hende som var der i sommers ( juli ) er rejst tilbage.

Hun kommer højst sandsynligt tilbage.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænkte det var på tide Anders And fik et svar, så tog en tur for holdet og tog en tur ud til Vattana forleden dag.

Blev modtaget af en midaldrende dame, måske 45, pæn lille krop og store bryster.

Blev vist indenfor i et af massagerummene. Er to år siden jeg har været der sidst. Dengang var indgangen i modsatte side. Der er blevet udvidet og gjort noget hyggeligere.

Da jeg aftager tøjet, spørger jeg (bevidst) om alt tøjet skal af. Så er der ligesom sagt mellem linierne at man gerne vil have ekstra service. Ja, jeg måtte gerne tage alt tøjet af....

Massagen var blid (kan nu godt li' når der bliver taget ved og masseret i dybden) og kærtegnende. Flere gange blev bagdelen masseret skønt og bollerne blev snittet...

Det tegnede godt! Har ikke tidligere oplevet HJ ved Vattana, så lå og håbede på denne ekstra fornøjelse.

Da jeg blev vendt om, masserede hun bryst og mave... Meget pirrende og lige ned til kanten af lillemanden...

Efterfølgende blev lægge og lår masseret og der blev sværmet tæt omkring min pik. Og så kom spørgsmålet endelige:"You want ekstra?" Ja tak! :-)

Klædet blev fjernet fra min underliv og jeg fik så den skønneste massage af både lår, mave, boller og pik. Og hun så ud til at gøre sig umage. Ikke noget med at jappe og det bare skulle overståes. :-) Hun bøjede sig endda fremover, da jeg pænt spurgte om jeg måtte røre ved hende.

Så herfra en anbefaling til drengene om at tage et smut forbi. Dejlig oplevelse og tror da vist jeg snart skal forbi igen ;-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...