Hop til indhold
Find

Hvor får man en græsk for små penge ?

Recommended Posts

Hvorfor altid på barrikaderne hver gang mænd understreger, at det leverede er under lavmålet? Det kan jo være hun er en trist og skuffende oplevelse, der skal advares imod.

Jeg tror du misforstår MissMaise - jeg tror, MissMaise mener, hun burde have hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor altid på barrikaderne hver gang mænd understreger, at det leverede er under lavmålet? Det kan jo være hun er en trist og skuffende oplevelse, der skal advares imod.

Hvis du blot vil sige at Knaldepalle's beskrivelse er "under lavmålet" så er jeg godt nok overrasket. Den beskrivelse er virkelig sørgelig og trist. "Under lavmålet" ligger væsentligt højere oppe af skalaen, så at sige, end det beskrevne. 

Edit: Så fik tråden flyttet sig lidt, #25 var seneste da jeg skrev mit indlæg :)

Redigeret af MrT

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Knaldepalle

Nu er mille jo ikke helt ung længer :) hun har vist været 22 i mange år !!! men jeg tror mange glemmer at de piger som laver dette er der primært for at tjene penge... og engang i mellem finder man nogle piger som har lysten med... men når en pige har været sammen med 60 mænd på en md. som alle tror at de er det bedste der er sket i pigens liv... tjaaa... prøv at forestille sig at man skal være sammen med 60 mon ikke nogen af de 60 som har glemt at tørre sig bag i??? jeg ved det ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved heller ikke hvad Milla laver derude på Teglholmen. Det er nogle piv dyre, moderne lejligheder som kræver en stor udgift. Hun har været der i lang tid, hvilket antyder at hun ikke bare tjekker ind i en fremleje, men stedet er dælme ikke indrettet af eller for lykkelige mennesker. Det er bare et rum med en boksmadras.

Enten så er hun solgt til overboen, eller også er hun et omvandrende traume. Hvis man har nogenlunde sans for sin samvittighed, burde man ikke bidrage til ... hvem der så end tjener på hende. :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...