Hop til indhold

Hvilke profiler er ægte på EG

Featured Replies

Skrevet

Hej folkene

Er der nogen der har lyst til at byde ind med erfaringer fra profiler på EG hvor billederne er ægte?

Evt. hvilke der ikke er ægte også.

Skrevet

Hej folkene

Er der nogen der har lyst til at byde ind med erfaringer fra profiler på EG hvor billederne er ægte?

Evt. hvilke der ikke er ægte også.

Ja hvis profilerne ellers var statiske, kunne det være en mægtig ide, da der jo ret beset findes en del fakes/look a likes...

Men jeg tror det ville være lidt "spildt arbejde" desværre, da det jo som sagt ændres hele tiden..

Jeg gør sådan:

Læs profil teksten, er den rimelig, gå videre...

Google billederne, findes de på mange udenlandske sider, er der chance for det ikke er hende

Dernæst, ring eller SMS til nummeret, spørg ind til priser, selvom de står i annoncen, for at få bekræftet validiteten i annoncen

Dernæst spørg om billederne er ægte/look a likes (look a likes kan såmænd være gode nok jo)

Sidst men ikke mindst, besøg pigen, du er jo i din gode ret til at dreje om på hælen og takke nej - det har jeg efterhånden gjort en del gange..

God jagt!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.