Hop til indhold
exostar

Dajana, Flensburg/Duborg, fræk og petit...

Recommended Posts

http://www.fair-girls.de/413

Besøgte denne lille godte idag, og havde ikke de store forventninger, da prisen var i den lave en de for 30 min, det skulle så vise sig at ændre sig..

En lille lyshåret pige kommer ud og åbner, vil skyde hende til 160, og ca 55-60kg, satin hud, der var gylden, et par frække piercinger.. Hendes øjne spillede med det samme, og kemien var der, selvom hun ik var go til engelsk, og jeg ikke er god til tysk ;-)

Et hurtigt bad, en del nusseri på sengen, alt hun har nogle meget dejlige naturlige 75c'ere... Og hun nød man kærtegnede dem, i den grad..

På med xxl'eren "du bist sehr groß" og så gled den ind i hendes meget dejlige stramme mis - nb hun bruger ikke glidecreme..

Resten af denne akt beholder jeg for mig selv, men fik lidt GFE med i prisen, det er ellers normalt udover..

Pigen 10/12

Sexen 12/12

Stedet 10/12

Diskretion 7/12

Indlevelse 12/12

Overall - jeg skal forbi igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beskrivelsen

 

Har overvejet at besøge pigerne på Junkerhohlweg, og havde kik på Dajana, så det var rart med en anbefaling.

 

Har tidligere besøgt Lena et par gange, rigtig sød Tysk pige, der er frisk, en rigtig GEF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...