Hop til indhold

Dajana, Flensburg/Duborg, fræk og petit...

Featured Replies

Skrevet

http://www.fair-girls.de/413

Besøgte denne lille godte idag, og havde ikke de store forventninger, da prisen var i den lave en de for 30 min, det skulle så vise sig at ændre sig..

En lille lyshåret pige kommer ud og åbner, vil skyde hende til 160, og ca 55-60kg, satin hud, der var gylden, et par frække piercinger.. Hendes øjne spillede med det samme, og kemien var der, selvom hun ik var go til engelsk, og jeg ikke er god til tysk ;-)

Et hurtigt bad, en del nusseri på sengen, alt hun har nogle meget dejlige naturlige 75c'ere... Og hun nød man kærtegnede dem, i den grad..

På med xxl'eren "du bist sehr groß" og så gled den ind i hendes meget dejlige stramme mis - nb hun bruger ikke glidecreme..

Resten af denne akt beholder jeg for mig selv, men fik lidt GFE med i prisen, det er ellers normalt udover..

Pigen 10/12

Sexen 12/12

Stedet 10/12

Diskretion 7/12

Indlevelse 12/12

Overall - jeg skal forbi igen...

Skrevet
  • Author

Starter ved 50 euro

Fransk og GFE 50 euro oveni

Skrevet

Tak for beskrivelsen

Har overvejet at besøge pigerne på Junkerhohlweg, og havde kik på Dajana, så det var rart med en anbefaling.

Har tidligere besøgt Lena et par gange, rigtig sød Tysk pige, der er frisk, en rigtig GEF

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.