Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Jeg er helt ny til forumet og til resten.

Jeg har været nede hos Sabai-Sabai i Bagsværd, her er deres hjemmeside: http://www.sabai-sabai.dk

Har haft ondt i ryggen i nogle dage, og ville prøve noget mere end bare massage. Trådte op til stedet som er forholdsvis diskret, der er høje buske så man ikke kan se hen til indgangen fra vejen. Der blev åbnet af en kvinde omkring de 40 år. Pæn og sød i væremåden. Fik en god omgang thai/olie massage med tigerbalsam, 1 time for 400,-. Den var ok hård, og hun fandt de steder der var problemer. Da jeg vendte mig om på ryggen, tog hun benene i et par minutter, og rykkede her efter op til privat området. Hun tog fat, og spurgte om den også skulle have massage. Det kunne den da godt tænkte jeg, og spurgte hvad hun kunne tilbyde. Det hele sagde hun, for 700 oveni. Havde ikke så meget med, så fik et hj for 200,- oveni. Efter dette tørrede hun, og afsluttede hurtigt massagen med nakke og hoved. I alt varede det ca. en time.

Stedet er pænt, der kom friske håndklæder på da jeg kom ind i værelset, og de blev fjernet da vi var færdige. Jeg ved ikke om der er andre piger/kvinder som masserer, men der var en da jeg skulle ud, men hun var noget ældre vil jeg tro.

Vil nok besøge igen, med flere penge for at få noget mere.

Med Venlig Hilsen

forsjov69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...