Hop til indhold

Dagens underholdning - Finkenstrasse

Featured Replies

Skrevet

Ja - så var jeg dernede - og stod foran den noget faldefærdige bygning. Men kunne ikke regne ud hvordan man kommer ind - fx står der ingen navne på dørtelefonen.

Nu slår det mig så, at jeg bare skulle have gået ind i opgangen - og ringet på i lejlighederne!!! :eek:  :eek:  :-P  :-P  :-P

Kan det ikke passe?? - jeg fandt jo aldrig ud af det :) :)...

Håber på at få det opklaret - ha ha :-P ... Til historien/spørgsmålet skal nævnes, at jeg ikke kørte fra Flensborg med uforrettet sag. P-Club havde en - for mig - mere gennemskuelig indgang  :cool:  :cool:

Skrevet

Ja - så var jeg dernede - og stod foran den noget faldefærdige bygning. Men kunne ikke regne ud hvordan man kommer ind - fx står der ingen navne på dørtelefonen.

Nu slår det mig så, at jeg bare skulle have gået ind i opgangen - og ringet på i lejlighederne!!! :eek:  :eek:  :-P  :-P  :-P

Håber på at få det opklaret - ha ha :-P ... Til historien/spørgsmålet skal nævnes, at jeg ikke kørte fra Flensborg med uforrettet sag. P-Club havde en - for mig - mere gennemskuelig indgang  :cool:  :cool:

http://hot-girls-web.com/joomla_flensburg/index.php

Jo, der skal du bare gå indenfor, så er der piger både til højre og venstre. Sidst jeg var der var min udkårne bare ikke klar og noget sur i betrækket, så jeg gik igen - og i lørdags havde jeg ikke rigtig syntes, der var nogen interessante der, så jeg løb rundt til alle de andre adresser, selvom jeg gik næsten lige forbi ad Harrisleerstrasse.

Skrevet

Helt korrekt du går bare ind :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.