Hop til indhold
exostar

PD i Risskov

Recommended Posts

Ser de er begyndt at annoncere med de piger der er på vagt, det er rigtig godt, og fin beskrivelse..

Blot en opfordring, ville et billede ikke være på sin plads, så man har en ide om hvad man besøger? Eller er jeg den eneste der tænker sådan?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan lige nævne her at vi håber at have en ny hjemmeside oppe at køre lige først i næste uge og så skulle det gerne være nemmer at finde ud af hvem der er på vagt :)

det med fotos har vi snakket meget om men ja vi bruger meget gerne amatør fotos da vi mener det er mest fair for så kan i se hvad i kan forvente at møde når i besøger en pige hos os :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Hej PD

Det er en rigtig god beslutning at bruge amatørbilleder. Tror vi er en del der tænker falsk reklame når billederne er alt for proffe. Personligt går jeg efter -og har en bedre erfaring med billeder, som man kan se ikke er taget af professionel fotograf og tilrettet i alverden redigeringsprogrammer. Hvad med at indkøbe et lille kamera og selv tage nogle billeder af pigerne...eller måske lade nogle af pigerne lave nogle frække "selfies" :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

det med fotos har vi snakket meget om men ja vi bruger meget gerne amatør fotos da vi mener det er mest fair for så kan i se hvad i kan forvente at møde når i besøger en pige hos os :)

Amatørfotos + selfies er absolut det rareste og lækreste i min optik.

Men øv at I er flyttet fra Bording, savner jer *snøft*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej PD

Det er en rigtig god beslutning at bruge amatørbilleder. Tror vi er en del der tænker falsk reklame når billederne er alt for proffe. Personligt går jeg efter -og har en bedre erfaring med billeder, som man kan se ikke er taget af professionel fotograf og tilrettet i alverden redigeringsprogrammer. Hvad med at indkøbe et lille kamera og selv tage nogle billeder af pigerne...eller måske lade nogle af pigerne lave nogle frække "selfies" :cool:

Jeg er helt med på den her... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...