SexHooked 22 Skrevet 3. August, 2014 Er her nogen der har erfaringer med Emma fra pige kollektivet ... Har kun hørt godt om stedet, så regner med at standarden er i top... Men lad mig høre fra jer der kender hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 Altså jeg kan ikke sige så meget, andet end at Emma var ikke en del af pigekollektivet, hvis hun ikke var servicemindet, sød, afklaret og en pæn pige. Prøv dog- spring og du får vinger... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. August, 2014 Hendes profiltekst leder tankerne hen på Emma, der tidligere var hos Aalborgpigerne. Man kan finde anmeldelser af hende her: http://www.venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board2-anmeldelser-af-piger-i-jylland-og-p%C3%A5-fyn/19664-emma-baywatchmodel/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 4. August, 2014 Det kan næppe være hende. Anmeldelsen er fra 2008 og så har hun kun været 17 for i dag er hun 23. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 4. August, 2014 Tænker på en pige som var i Vejle, Emma er super fantastisk... Er det den samme Emma som jeg besøgte i Vejle, så er der herfra den varmeste anbefaling ! Hun var en af mine første oplevelser, og husker hun spurgte flere gange inden pengene skiftede hænder, om jeg var sikker i min sag for hun ville gøre mig afhængig... Jeg svarede ja, og hun sagde at det fra nu af var mit eget valg... Wow en oplevelse, pigen der ikke kigger på klokken, hverken før under elller efter... Pigen der giver sig 100%. Jeg vil ikke komme med flere detaljer på. Inde oplevelser med hende... Men 100% tommel op herfra Håber så meget det er samme pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexHooked 22 Skrevet 16. Oktober, 2014 Hun er på vagt idag, stadig ingen der har besøgt hende i Randers ? Regner stærkt med jeg tager en for holdet idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anonymous 0 Skrevet 6. Januar, 2015 Slet ingen der har besøgt hende endnu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svaberen 51 Skrevet 6. Januar, 2015 Stadig ingen der har besøgt hende endnu??? :D :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Henning123 Skrevet 20. Februar, 2015 Overveje at besøge Emma i morgen. Kan hun anbefales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
svap 2 Skrevet 22. Februar, 2015 Er der virkelig ingen der har været der - og kan anbefale hende kom frisk - del med os andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Henning123 Skrevet 18. April, 2015 Prøver lige igen. Slet ingen som kan anbefale Emma? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 19. April, 2015 Hej jeg har mødt Emma i Vejle for nogle år siden.. Hun får top karakter herfra.. Super sød pige med Mega god tid... Hun er flot og lækker.. Dog kysser hun ikk, men giver dig stadigt en helt ubeskrivelig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg