Hop til indhold
Guest Sarsar

Tilbyder thai altid noget frækt

Recommended Posts

Guest Sarsar

Jeg har længe gået med tanken om at lave noget frækt med en thai, men stort set alle tilbyder officielt kun massage, men tilbyder alle sammen noget frækt til slut eller er det tilfældigt hvem de gør det til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

De fleste gør, lad os i hvert fald slå det fast. Jeg tror et sikkert tegn på at du er havnet hos en af dem, der ikke gør det, er at du bliver bedt om at beholde underbukserne på fra starten af. Der findes også dem, der måske kun vil give handjob første gang, og så søge at lokke dig til en næste gang ved at love dig noget mere næste gang. Problemet for dem er bare, ihvertfald i KBH, at der er tonsvis af konkurrenter.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

I dont care. Det lyder bare ikke som om alle gør det... det var der jeg vil hen af, for har skam kigget en del på dem....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sarsar

Bogholderen. Så i København er der "bonus'' hver gang eller hvad?...

Kender i så nogle gode steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har længe gået med tanken om at lave noget frækt med en thai, men stort set alle tilbyder officielt kun massage, men tilbyder alle sammen noget frækt til slut eller er det tilfældigt hvem de gør det til?

Der findes mange steder i KBH som udelukkende tilbyder det frække.

Det er måske der du skal henvende dig, hvis du kun vil have "hanky panky".

Så er der de mange butikker med thaimassage.

De aller fleste steder kan man i tillæg få en håndtrold, og mange steder tilbydes der mere. Men enkelte tilbyder intet ekstra.

Husk at officielt sælger butikkerne jo massage, og resten afhænger så af dagsformen og gensidig kemi og alt det der.

Så når en af brødrene herinde kan berette om en super oplevelse, betyder det ikke nødvendigvis at alle andre er lige så heldige.

Personligt har jeg haft mange oplevelser som ikke bliver beskrevet herinde, da:

1) Pigerne ikke ønsker at deres familie ved noget.

2) Den service jeg har fået, med garanti ikke tilbydes flertallet.

Men et godt råd vil være, at du møder op nyvasket, pæn i tøjet og opfører dig pænt (gerne laver lidt sjov)

"Med billig portvin og slesk tale, øges chancerne for gode oplevelser betragteligt". :cool:

Aller først bør du dog kigge lidt i Organ Donors fortræffelige "Thailiste" hvor stort set alle buttikkerne er listet op.

Søg herefter lidt på anmeldelserne  for dit udvalgte område, så du kan få en ide om hvilke butikker du kunne finde interessante.

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Når vi er ude i det frække, så lige en advarsel, hvis man har en tendens til at slå hjernen fra; jeg kender ingen etnicitet som er så dumdristige omkring "dansk uden" som thaier, og jeg kender heller ikke anden etnicitet, hvor sandsynligheden for at få dansk uden er langt større end fransk uden. Jeg ved ikke om aversionen mod fransk uden versus det andet har rod i noget buddhistisk, ihvertfald så lader det til at være noget farligt ulækkert eller over intimt noget i thai verdenen :D.

Bortset fra det, så synes jeg thaierne er søde og gfe agtige legekammerater.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

For thaipigerne er den kvindelige kønsdel et ganske almindeligt organ, ligesom en hånd og et ben.  Ikke noget hemmeligt eller mystisk ved den.  At tage en pik i sin mund er dog en helt anden historie end at tage den i sin fisse.

Thaipigerne er dog generte på en sjov måde. De kommer gerne ind iført badekåbe og kan virke meget generte. Men når de først ligger nøgne på lagenet er genertheden pist væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...