Hop til indhold
Raidendk

Fkk klubber

Recommended Posts

Hej jeg skal på kør selv ferie til Frankrig i slutningen af august.

Og overvejer så at overnatte i Hannover.

Har så fundet 2 saunaklubber i Hannover.

Dem jeg har fundet er

Fkk villa og totalclub-Hannover

Så jeg har lige et par spørgsmål da jeg aldrig har været på sainaclub før.

Er der nogle som kender de 2 ovenstående klubbee?

Og hvordan gebærder man sig sådan et sted da jeg aldrig har prøvet det før?

Og er det helt umuligt for mig da jeg ikke kan en pind tysk?

Jeg kan snakke lidt engelsk er det noget de kan snakke sådanne steder?

Håber i vil svare

Og undskyld mine dumme spørgsmål

Mvh

Allan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Totalclub Hannover er ikke en FKK Club men en Flat-rate Club.

Vedr. sprog så skal du nok regne med at max 50% af pigerne kan engelsk på en Flat-rate club.

Hvad der foregår i sådanne klubber og hvordan man gebærder sig. Kan du læse om i nogle af de mange tråde der allerede er skrevet om det.

 

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Vil ikke betragte det som noget problem, at du ikke kan Tysk. Husk på det er under halvdelen af pigerne, på klubberne, der er Tyske. Det er ret tit man får at vide, af en pige, at hun snakker bedre engelsk end tysk, når man kommer i snak med dem.

 

Jeg har været på FKK Villa to gange for en del år siden. Husker stedet som sindssygt flot. Det er et lille slot. Synes imidlertid der var for få piger, den gang.

 

Jeg ville nok prøve at planlægge overnatning i et område med lidt flere FKK klubber. Det kunne være i Dusselsdorf området.

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg


Link til indlæg

NRW er for fedt :D kør lidt længere end til Hannover og du har mange flere muligheder :D

 

Jeg sidder i NRW nu og nyder solen, have-områderne og pigerne :D

Vi er slet ikke misundelige, overhovedet ikke!

God fornøjelse!  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går var på Livingroom (45 piger) og var sammen med 3 piger, den ene var jeg sammen med i 5 timer :D det var super godt, total GFE :D

 

Jeg er lige kommet hjem til hotellet fra Acapulco (ca. 40-50 piger) , wow der var rigtige mange modelflotte piger... jeg er godt træt nu med et kæmpe smil på læberne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle vil være i frankfurt fredag aften den 8. August.

Er der nogen der er i området? Og hvilken klub anbefales i frankfurt tænker jeg palace el oase. Sidstnævnte er dog langt fra lufthavnen. Hvordan kommer man nemmest til oase hvis det skulle være den?

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle vil være i frankfurt fredag aften den 8. August.

Er der nogen der er i området? Og hvilken klub anbefales i frankfurt tænker jeg palace el oase. Sidstnævnte er dog langt fra lufthavnen. Hvordan kommer man nemmest til oase hvis det skulle være den?

Tak

 

 

Glem Palace, med mindre du er til silikone og aggressive salgsteknikker.

 

Vælg Oase, som generelt er meget bedre. Oase kommer du til med S-bahn + taxa:

 

S-bahn linje S 8 fra lufthavnen til Frankfurt Hbf/Hauptbahnhof

 

Der skifter du til S-bahn linje S 5 mod Friedrichsdorf.

 

Enten kan du blive i toget til endestationen Friedrichsdorf og tage en taxa derfra til Oase for 10 EUR.

 

Eller hvis det er sendt på aftenen, så stå af lidt før i Bad Homburg, hvor det er lettere at få en taxa om aftenen. Taxa-holdepladsen er lidt foran stationen, men svær at se pga. vejarbejde/byggeri. Spørg bare efter den.

 

Det tager lidt tid - men det er det hele værd!

 

Er du på Oase fredag, kan det være at vi ses.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dane havde tænkt på world da jeg har læst at oase har mange engangs kunder og sharks etc. Ready for nightfever:-) staying alive

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Nogen som har Været på Atmos for nylig? Er der stadig gang i den. Og er prisen den samme 65 euro i entré, og 50 euro for en halv time ? Jeg tager der ned i september.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog på world i nat der var død stemning pigerne er på ferie pt. Så der er rumænske sharks tilbage. Tog tilb nogle timer efter. Det var en dårlig beslutning m world denne fredag. Håber i har haft bedre held på oase

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du stadig i området, så prøv oase i eftermiddag/aften. Helt klart også påvirket af ferie, men nogenlunde tilpas mange af mine favoritter er tilbage, så jeg ikke keder mig :-) Det er fordelen ved at have lært et sted/pigerne at kende (eller følges med nogen der har).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev til køretur til world nogle timer den nat så tilbage til lufthavnen og hjem med morgenflyver lavede lige et pitstop i frankfurt. Næste gang hvis jeg er i området må jeg prøve noget andet og helst udenfor feriesæsonen. Desuden havde problemer med at finde tilbage til lufthavnen om natten røg ind i deres cargo syd område inden det lykkedes at finde det rigtige sted. Tja var ok fik sparet pengene må bygge op tilen ny og større klub snart der åbner et par nye har jeg hørt:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...