Hop til indhold
Tip toe

Hvad er der galt med glidecreme....?

Recommended Posts

Jeg læser tit "øv, hun skulle lige smøre sig med glidecreme først", eller "hun gik ud, nok for at smøre noget glidecreme på".

Og jeg tænker.... Hvad er der galt med glidecreme? Hvor kommer den store fordom for en smule intimgel fra?

Selv kan jeg ikke mærke en reducering af kvaliteten bare fordi hun bruger lidt glidecreme. Det føles godt. Faktisk synes jeg nogle gange det forbedre følelsen og gør "friktionen" bedre når man trænger ind i pigen.

Og hvis hun er sammen med mange, mange fyre på én dag, er det så ikke ok lige at reducere slitagen med noget intimgel? Muligvis er hun ikke fysisk bygget til så meget "slid forneden", selvom lysten er god nok

Hvis jeg var sammen med tyve piger på én dag (tak Gud hvis det skete), så ville jeg nok også være noget øm og nedslidt på langemangen.

Eller er det vores ego som vækker fordommen. Vi foretrækker at pigen bliver naturlig våd tændt af os, mænd, så glidecreme er en slags snyd?

Så hvad er det med dét glidecreme? Hvorfor er det så slemt...?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, det er et psykisk spørgsmål.

Det kan føles som et nederlag for manden, at han ikke kan gøre kvinden naturligt våd = hun tænder ikke på hans anstrengelser.

Bare mine 7 øre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig gør det ikke noget hvis pigen bruger glidecreme.

Når bare hun ikke dypper hele skridtet i det.....

Jeg kan godt lide at give en pige fransk, men det er ikke så spændende at det hele smager af "flutschi" eller "never seize"

Alt forladt hvis jeg ikke kan tænde hende og gøre hende naturlig våd, og hun lige smører sig inden. For jeg kan også godt lide hvis junior glider ind - hele vejen - i første forsøg :-)

Redigeret af Butch1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hvis en kvinde/pige bliver gennempløjet af op til 15 mænd på en vagt er det vel naturligt at der vil være mange turn offs undervejs for hende. Helt naturlig med glidecreme, men Bly har ret - der går lidt skår i egoet. Men igen kvinder er ikke robotter vel??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes nu det er noget ucharmerende når pigerne stopper tuben med glidecreme op i missen og presser halvdelen af tuben ud - så er det langt mere frækt når pigen "masserer" glidecremen på kondomet og kigger en dybt ind i øjnene og siger: "Det er fordi den er så stor" :oops: :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er ikke noget i vejen med glidecremen... det plejer bare ikke mandens ego ... det er til gengæld en forbrydelse af de meget strafbare *gg*

men store mængder af det er faktisk ikke godt til noget som helst der angår missen... det skal være en afstemt mængde - ellers bliver det noget kludder

det er kun til analsex man ikke kan bruge for meget - og det skal jo alligevel først på hvis fyren vil bruge fingrene eller lege skal til at starte :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg har egentlig intet imod glide creme som sådan. Men jeg nyder fransk til kvinden - og kvindens naturlige smag - så hvis det hele smager af glidecreme, er det ikke voldsomt delikat.

Men efter at jeg har smagt, er det egentlig OK med mig - tit (men ikke altid) er behovet for glide creme dog så aftaget og afløst af en naturlig "vådhed"

Der går intet af mit ego - det har sikkert taget skade nok i forvejen ;)

tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte en af de mest populære piger herinde flere gange i vinters,og ved 3 besøg,da jeg var dykket ned imellem benene på hende,fik jeg øje på noget hvidt "creme-agtigt" ved hendes åbning :eek: jeg stoppede øjeblikkeligt,og spurgte om vi ikke skulle bytte.jeg var lige ved at brække mig ved tanken om,hvad det kunne være.den forrige kundes "efterladenskaber",sygdom eller andet?jeg turde ikke sige det til hende,og jeg har ikke besøgt hende siden,selvom jeg her bagefter gætter/håber på at det højest sandsynligt "bare" var glidecreme.

Så piger,hvis i skal bruge glidecreme,så vent med at bruge det til i ligger og hygger med gæsten,så der ikke opstår lignende misforståelser,da jeg er meget ked af det skete med den pågældende pige,da jeg syntes hun var den dejligeste pige jeg har mødt i branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så piger,hvis i skal bruge glidecreme,så vent med at bruge det til i ligger og hygger med gæsten,så der ikke opstår lignende misforståelser,da jeg er meget ked af det skete med den pågældende pige,da jeg syntes hun var den dejligeste pige jeg har mødt i branchen.

kan du ikke bare sige det til hende ?  besøg hende og være ærlig.... 

hvis hun har for 25 øre humor vil hun grine af det... 

og desuden... hvis vi piger tænder bliver det der kommer ud altså hvidligt....  hun kan jo have glædet sig til du dukkede op

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit ego bliver ikke såret ved brug af glidecreme. Og i den rette mængde oplever jeg også, at oplevelsen i nogle tilfælde bliver bedre. Man må stole på, at pigen kender sin krop og kan finde ud af at vurdere hvornår og hvor meget.

Har dog også prøvet et par gange hvor man bliver så smurt ind at følelsen helt forsvinder. Så må man lige trække ud og få tørret det værste af :geek:

Og ja, det hvidlige "output" har jeg set flere gange privat også... det skal man ikke tage så tungt!

Redigeret af storefrederik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er helt i orden med mig - blot vil jeg helst at det kommer på efter jeg har slikket, og at det gøres på en lidt sexet måde :) Det smager ikke udpræget lækkert, når man nu er stor fan af pussy juice smagen.

Kondomer glider altså ikke særlig godt.

Den mest usexede måde oplevede jeg for få måneder siden. Pigen stod nøgen ved siden af platformen, vendte sig om og pumpede hånden fuld af Johnson Babyoil, så gik hun lidt ned i knæ, og KLASKEDE hånden op i skødet og smurte det ud og især ind, med en energi så olien sprøjtede overalt. Det var lige før jeg mistede gejsten. Det var sååå ucharmerende.

Havde hun nu leget kondomet på, kigget mig glad i øjnene og kælent smurt kondomet ind, alt medens hendes anden hånd legede lidt med boller og omegn, så havde hendes job nok været tilendebragt væsentligt hurtigere.

Hun måtte starte helt forfra med at få mig skubbet op af bjerget:) og den slagt tager tid med en ældre herre.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte en af de mest populære piger herinde flere gange i vinters,og ved 3 besøg,da jeg var dykket ned imellem benene på hende,fik jeg øje på noget hvidt "creme-agtigt" ved hendes åbning :eek: jeg stoppede øjeblikkeligt,og spurgte om vi ikke skulle bytte.jeg var lige ved at brække mig ved tanken om,hvad det kunne være.den forrige kundes "efterladenskaber",sygdom eller andet?jeg turde ikke sige det til hende,og jeg har ikke besøgt hende siden,selvom jeg her bagefter gætter/håber på at det højest sandsynligt "bare" var glidecreme.

Det kan ha været helt almindeligt skedesekret, det kan både være helt klart eller hvidligt, alt efter hvor i cyklus pigen er, det er ikke farligt ;-) Det sekret der kommer ved seksuel ophidselse kan også være hvidligt ;-)

Mht glidecreme, så kan jeg ikke se problemet, hvis det af en eller anden grund (der kan være mange og det behøver ikke ha noget med manden at gøre) ikke kører optimalt, så brug da glidecreme. Selv er jeg lidt lille forneden, så selvom jeg oftest bliver naturligt våd, kan det være nødvendigt at smøre lidt, især hvis gæsten er stor. Det foretrækker jeg at gøre efter evt oral til mig, så godt smager glidecreme jo heller ikke ;-)

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Det er helt i orden med mig - blot vil jeg helst at det kommer på efter jeg har slikket, og at det gøres på en lidt sexet måde :) Det smager ikke udpræget lækkert, når man nu er stor fan af pussy juice smagen.

Kondomer glider altså ikke særlig godt.

Den mest usexede måde oplevede jeg for få måneder siden. Pigen stod nøgen ved siden af platformen, vendte sig om og pumpede hånden fuld af Johnson Babyoil, så gik hun lidt ned i knæ, og KLASKEDE hånden op i skødet og smurte det ud og især ind, med en energi så olien sprøjtede overalt. Det var lige før jeg mistede gejsten. Det var sååå ucharmerende.

Havde hun nu leget kondomet på, kigget mig glad i øjnene og kælent smurt kondomet ind, alt medens hendes anden hånd legede lidt med boller og omegn, så havde hendes job nok været tilendebragt væsentligt hurtigere.

Hun måtte starte helt forfra med at få mig skubbet op af bjerget:) og den slagt tager tid med en ældre herre.

Hmm ÅE... Behøver du at gå SÅ meget i detaljer omkring vort lille rendezvous..? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hmm ÅE... Behøver du at gå SÅ meget i detaljer omkring vort lille rendezvous..? :D

Hovs-ups, troede ikke du læste med herind på EG. :ph34r::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes glidecreme er noget kunstigt noget og foretrækker 100% at pigen lige fugter spalten og langemanden/kondomet med lidt spyt - oftest drejer det sig jo bare om at komme forbi skamlæberne, medmindre, der er tale om en langtrukken affære, hvor der kan blive tale om en ny omgang spyt, for ikke at slide langemanden og/eller pigen helt op.

Privat bruger vi aldrig glidecreme, selvom vi altid må ty til lidt spyt for at få gang i sagerne, fordi min kone altid er lidt tør i det, selvom hun som regel er rimelig tændt, men mange glædespiger synes spyt er lidt ulækkert, selvom det er det naturligste i verden og også virker både antiseptisk og bakteriedræbende.

Iøvrigt har jeg lært tricket af en glædespige  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er glidecreme kunstigt. Det er kondomet også. Heller ikke helt naturligt at have sex med 10 - 20 mænd om dagen (ville nogen nok sige). Så må man jo benytte sig at lidt kunstige produkter for ikke at slide kroppen op. :) Og kan nu godt forstå at ikke alle GPere synes en ukendt kunde, der spytter hende i underlivet, er lige sagen før sex. :P Især hvis fransk til hende slet ikke er på menuen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hmm er jeg den eneste der kun bruger det til hygge i måsen lege? Jeg bruger aldrig glidecreme hverken på job eller privat... Men forstår så sandelig godt, at det på ingen måde må gøre ondt eller skade dernede, så hurra for creme...

Spyt er ikke rart og oftes tørre det mere ud. Andres mundbaktiere ønsker jeg ikke i min kusse, min egen ja.

Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan (nogle gange) også finde på at bruge intimgel i privaten. Ikke fordi der er brug for det, men for at gøre hendes følelse bedre. Lidt gel på fingeren, ned til åbningen, og så - vupti - pludselig åbner hun sig komplet, blomster-agtigt. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Glidecreme fjerner jo al friktion - og nydelsen kommer netop af friktion, så det er total modsat nydelse. Hver gang en pige har plasket det skidt på, har det altid været i voldsomt store mængder, blot for "komme videre", og så står jeg helt af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hvis pigen tror at jo mere hun smører på/i jo bedre, så har hun misforstået noget.

Der skal netop ikke bruges ret meget for at det fungerer.......

Her kan man roligt sige at "less is more"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spyt er ikke rart og oftes tørre det mere ud. Andres mundbaktiere ønsker jeg ikke i min kusse, min egen ja.

Spyt tørrer ud - ja, men der er normalt mere hvor det kommer fra. Mht. at du ikke vil have andres mundbakterie i din kusse, så modtager du jo mig bekendt :P  gerne fransk uden slikkelap - så, hvordan vil du lige undgå det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Spyt tørrer ud - ja, men der er normalt mere hvor det kommer fra. Mht. at du ikke vil have andres mundbakterie i din kusse, så modtager du jo mig bekendt :P gerne fransk uden slikkelap - så, hvordan vil du lige undgå det?

Synes der stor forskel på at blive slikket på klitoris og så de mænd der levere en spytklat i hånden og tørre det på pikken/ kondomet inde de trænger ind og ligeledes på 2 fingre inde de føre dem op... Jeg ( som du ved sf) vil ikke have tunge op i skeden under oral, for det første bryder jeg mig ikke om det og for det andet pga alt det spyt..

Kh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg var mandlig prostitueret som skulle klare 10 - 15 kvinder om dagen (in my dreams), så fik den dælme også en klat intim gel hver gang.

Spyt er noget jeg foretrækker at bruge derhjemme eller i saloonen. : D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...