Hop til indhold
Guest norisk

penis størelse

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

En kæreste bildte mig engang ind at man kunne se om en mand var højre/venstre håndet, ved at se hvilken testikel der hænger længst nede.

Jeg hoppede på den. Viste sig hun bare ville have mig til at smide bukserne :D

Æh er det sådan man kan få hendes telefonnummer? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er min ringfinger og pegefinger også - endda på både højre og venstre hånd :-P

Men jeg forstår ikke helt Borende X's kommentar:

"Det samme her. Men hos mig holder den ikke - muligvis fordi, der er en irriterende langemand imellem."(??)

Jeg har da også en langemand imellem min ringfinger og pegefinger, og langemanden er større end de to andre, men det diskvalificerer da vist ikke jf. den oprindelige oplysning?!

Hvis nogen spørger mig, så holder teorien hele vejen.. :-P:grin:

Hej Thor.

Bemærkningen var faktisk ment i spøg, så derfor kan du meget vel være gået galt. Jeg tror nemlig ikke på den teori.

Jeg kiggede på forholdene hos mig selv.

Her er ringfinger og pegefinger nøjagtigt lige lange. men jeg er ikke særligt veludrustet. Jeg holder vist landsgennemsnittet.

Så fik jeg den spøgefulde tanke at lancere den forklaring på teoriens skibbrud hos mig med, at der jo er en "forstyrrende" langfinger imellem.

Som sagt tror jeg ikke på teorien, idet jeg ikke kan få øje nogen evident sammenhæng imellem fingrene og buksetrolden.

Men der skal da nok være blevet kigget fingre ude omkring i de små hjem.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Æh er det sådan man kan få hendes telefonnummer? ;)

Mnååå hun har været sammen med mange mænd (og et par piger) så chancen for at du allerede har været der, er ikke urimeligt små. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var noget med en monolog engang, hvor en mand ville have en pik som en neger, han gik til lægen, men han kunne ikke hjælpe...... og dog, der var et gammelt husråd der sagde, at hvis man bandt et par store sten med hul igennem på den, så ville det hjælpe.

Det prøver manden, der går et par uger og en dag møder han lægen på gaden, nå spørger lægen, blev den længere? Nej siger manden, men den er ved at blive sort!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var noget med en monolog engang, hvor en mand ville have en pik som en neger, han gik til lægen, men han kunne ikke hjælpe...... og dog, der var et gammelt husråd der sagde, at hvis man bandt et par store sten med hul igennem på den, så ville det hjælpe.

Det prøver manden, der går et par uger og en dag møder han lægen på gaden, nå spørger lægen, blev den længere? Nej siger manden, men den er ved at blive sort!!

Hul igennem???  Det er vist ikke værd at prøve.

Hul igennem: pikken    -   eller   -   stenen!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hullet er til snoren, det skal igennem stenen, derefter skal snoren bindes på pikken

Redigeret af sailor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe den fungere efter hensigten så er den vel lang nok og ellers må man jo kompensere med andre midler ;) 

Indrømmer....  Min er Kort , pokkers Tynd , men ejakulere fandens Hurtigt , *HØ HØ *

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://videnskab.dk/krop-sundhed/forskere-fingre-afslorer-laengden-pa-penis

Bemærk: Man skal faktisk måle fingerlængden (selvom de ser lige lange ud, kan det snyde pga. håndens anatomi). Og så gælder det om at måle penis i "slap", men "udstrakt" tilstand ... (Av).

Det kunne være, at teorien alligevel skulle have en chance. Men der er jo længe imellem slap tilstand :oops::D  :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://videnskab.dk/krop-sundhed/forskere-fingre-afslorer-laengden-pa-penis

Bemærk: Man skal faktisk måle fingerlængden (selvom de ser lige lange ud, kan det snyde pga. håndens anatomi). Og så gælder det om at måle penis i "slap", men "udstrakt" tilstand ... (Av).

Den der metode giver jeg ikke en fis for. Det er jo i stiv tilstand man kan "bruge" længden til noget, så hvorfor måle den i slap?

Redigeret af Miza

Del dette indlæg

Link til indlæg
Og så gælder det om at måle penis i "slap", men "udstrakt" tilstand ... (Av).

wohooo gud ske tak og lov for de mange cm forhud så kan man jo nærmest komme op på 2 cifre i alt  :grin:

on topic så kan man ikke bruge slap til noget nogle er en show´er andre er en grower  

Redigeret af vestsj81

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

wohooo gud ske tak og lov for de mange cm forhud så kan man jo nærmest komme op på 2 cifre i alt  :grin:

on topic så kan man ikke bruge slap til noget nogle er en show´er andre er en grower  

Enig ... er klart en "grower" :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den der metode giver jeg ikke en fis for. Det er jo i stiv tilstand man kan "bruge" længden til noget, så hvorfor måle den i slap?

Her skyldes det jo metoden: man målte på mænd i narkose. Men der er en god sammenhæng, da længden i udstrukket slap tilstand ligger tæt på stiv. Sammenlign med en ballon, som du enten strækker eller puster op. Samme princip.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jeg bestemt ikke enig i. Svulmelegemet er en sjov størrelse. For nogen passer det sikkert. Men jeg kender i hvert fald til flere hvor det ikke gør. Så er spørgsmålet hvor mange det ikke gør.

Dem jeg tænker på har nøjagtig samme længde i slap, som i stiv tilstand, de udvider sig kun i tykkelsen. Og i øvrigt er tykkelsen jo mindst ligeså vigtig som længden. Dvs. man skal alligevel måle den i stiv tilstand for både at få længden og tykkelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og i øvrigt er tykkelsen jo mindst ligeså vigtig som længden. Dvs. man skal alligevel måle den i stiv tilstand for både at få længden og tykkelsen.

Man kan også måle rumfanget ved at se hvor meget vand der fortrænges.

Men egentlig er størrelsen ikke så vigtig, når man kan tilfredsstille en kvinde ved bare at bruge spidsen, tungen eller en finger eller 2 - faktisk har jeg mødt flere kvinder, der aldrig havde fået orgasme før ved alm. samleje, men som netop helst skulle stimuleres på anden vis.

Nogle skal også stimuleres en hel del først og så først penetreres i det rigtige øjeblik for at få en skedeorgasme. Havde f.eks en veninde, som foretrak at sidde ovenpå og stimulere sig selv vha. mit lem og som så selv helt nøjagtigt kunne afgøre det helt rigtige øjeblik - hun fik så også sprøjteorgasme samtidigt - og det før det blev moderne :wink:  Hun ville mærkeligt nok ikke slikkes, men det må have været fordi hun troede det var tis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

det kan kun være Kim Jong-un der har en kæmpe diller i Korea, nord som syd, han slår nemlig alle ihjel der har en der er størrer end hans

lille prop stor kanon  :D :D

13423189493_6135564b48_o.jpg

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi mangler så bare at få de lyserødes præferencer hos gæsterne.... En lille eller stor... Kan man med en lille gøre det bedre end med en stor og omvendt :) ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lille  -  mindre  -  mindst.

God  -  bedre  -  bedst.

Det er vel nok snarere gørelsen end størrelsen der afgør sagen.

Som man siger: 

En lille og vågen er bedre end en stor og doven.

Husk nu paraplyen i morgen!!!     :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lille  -  mindre  -  mindst.

God  -  bedre  -  bedst.

Det er vel nok snarere gørelsen end størrelsen der afgør sagen.

Som man siger: 

En lille og vågen er bedre end en stor og doven.

Husk nu paraplyen i morgen!!!     :oops:

Øv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er alle forskelligt indrettet.

Det samme gælder for de lyserøde. Nogen kan rumme halve og hele meter, andre giver fortabt ved en lillefinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...