Hop til indhold
indokarami

Nysgerrig - hvad gør I andre...?

Recommended Posts

Hej.

Jeg har efterhånden fået en hel del olie-/thaimassage - og ofte med HJ.

De første par gange var det kun massage, men så begyndte det at blive med HJ, som det stort set altid er nu.

Og så har der været nogle gange med lidt ekstra  :-P

Som oftest starter det med, at jeg tager tøjet af og lægger mig på briksen.

Så får jeg massage og når jeg kommer om på ryggen og hun er igang med benene, får jeg ofte spørgsmål om jeg vil have "massage der" også.

Brug af håndklæde til at dække røv eller "junior og drengene" svinger meget fra gang til gang. Nogle gange ryger det væk nærmest med det samme og andre gange bruges det alt for meget.

Ligger ofte med tanker om mere end blot et HJ.

Fx. om jeg må optage lidt video af HJ'et.... eller røre hende på røven, når hun står ved mit hoved og masserer mine skuldre.

Men det bliver oftest ved tanken og jeg holder mig alt for meget tilbage.

Har på et tidspunkt spurgt om hun ville starte med HJ og slutte med HJ - og har fået lov til at røre og slikke på bryster, røre ved røv og senest fingre i hendes kusse, mens hun gav BJ.

Endnu har jeg ikke fået fuld pakke, men det kommer nok  :cool:

Men jeg er meget nysgerrig på hvordan I andre når frem til mere end blot massage?

Hvis det fx er B2B, så er det jo en fordel, at hun starter med at klæde sig af - i stedet for at vente til man er næsten færdig...

Kom bare med en masse gode / smarte / interessante fifs  :-P

Flytter I selv håndklædet diskret / indiskret? Starter I med at afklare menuen, når I ankommer?

Spørger I om lov til at vælge pige, hvis der er flere, der når I kommer ind?

Har I spurgt til en ekstra pige? (de gange jeg har haft to med, har det desværre kun været til selve massagen - den ekstra er gået før HJ...)

Osv.... alle idéer er velkomne.

Håber på mange fifs - kan jo være, det kan forbedre kvaliteten af mine besøg endnu mere  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at massage stederne har forskellig fremgangs metoder til at nå til det "ekstra", så fifs har jeg ikke rigtigt, da det varierer utroligt meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Icemand

Der er ikke 2 piger-steder der er ens spørg dig frem ,de siger sjælden nej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vis jeg kommer et nyt sted, så beholder jeg altid mine bokseshorts på. Også selvom jeg ved der er mulighed for mere. Jeg synes nemlig det at få en rigtig god massage er mindst lide så vigtig som det man kan få ekstra. Ja så kan man jo altid spørger. Det er vigtig at være høflig og sød, det gør tit oplevelsen bedre. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, der er stor variation.

Jeg har selv haft et fif. Jeg ved ikke, om det kan bruges af andre: Efterhånden som rygmassagen er skredet frem, har jeg ubemærket spredt benene mere og mere og hermed sendt en "invitation".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hej.

Jeg har efterhånden fået en hel del olie-/thaimassage - og ofte med HJ.

De første par gange var det kun massage, men så begyndte det at blive med HJ, som det stort set altid er nu.

Og så har der været nogle gange med lidt ekstra  :-P

Som oftest starter det med, at jeg tager tøjet af og lægger mig på briksen.

Så får jeg massage og når jeg kommer om på ryggen og hun er igang med benene, får jeg ofte spørgsmål om jeg vil have "massage der" også.

Brug af håndklæde til at dække røv eller "junior og drengene" svinger meget fra gang til gang. Nogle gange ryger det væk nærmest med det samme og andre gange bruges det alt for meget.

Ligger ofte med tanker om mere end blot et HJ.

Fx. om jeg må optage lidt video af HJ'et.... eller røre hende på røven, når hun står ved mit hoved og masserer mine skuldre.

Men det bliver oftest ved tanken og jeg holder mig alt for meget tilbage.

Har på et tidspunkt spurgt om hun ville starte med HJ og slutte med HJ - og har fået lov til at røre og slikke på bryster, røre ved røv og senest fingre i hendes kusse, mens hun gav BJ.

Endnu har jeg ikke fået fuld pakke, men det kommer nok  :cool:

Men jeg er meget nysgerrig på hvordan I andre når frem til mere end blot massage?

Hvis det fx er B2B, så er det jo en fordel, at hun starter med at klæde sig af - i stedet for at vente til man er næsten færdig...

Kom bare med en masse gode / smarte / interessante fifs  :-P

Flytter I selv håndklædet diskret / indiskret? Starter I med at afklare menuen, når I ankommer?

Spørger I om lov til at vælge pige, hvis der er flere, der når I kommer ind?

Har I spurgt til en ekstra pige? (de gange jeg har haft to med, har det desværre kun været til selve massagen - den ekstra er gået før HJ...)

Osv.... alle idéer er velkomne.

Håber på mange fifs - kan jo være, det kan forbedre kvaliteten af mine besøg endnu mere  :cool:

Kemi hjælper meget, det gode ved thai er at man ikke kan være sikker på hvad der sker. Feks, fik jeg dejlig sex i vejle i onsdags helt spontant fordi kvinden havde lyst.

Redigeret af knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er forskelligt fra sted til sted

ligesom at massagen variere ret meget fra sted til anden

nogle gange skal man selv spille pikken færdig over deres mave eller bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som flere nævner så er der meget stor forskel på pigerne - lige så vel som der er på kunderne ... Jeg er ikke selv så aktiv for tiden, men vil da smide et par kommentarer om hvad jeg har oplevet og hvad jeg selv har gjort for at få det jeg gerne vil have ... 

Der hvor det er sværest og der er mest spil mellem pigen og kunden er når du som kunde besøger et nyt sted eller en ny pige på et kendt sted (mere om det sidste senere). Hvis du har læst anmeldelser af en bestemt pige på et nyt sted og du gerne vil prøve hende så kan det være en rigtig god ide at ringe og bestille tid hos netop denne pige. Når du så ankommer til stedet og bliver modtaget, hvis de så ikke selv spørger om det er dig der har bestilt tid så nævn selv at du har bestilt tid hos benævnte pige. Ofte så vil de andre ledige piger jo forsøge på at kapre de kunder der kommer ind mens den populære pige er optaget så det kan være nødvendigt selv at påpege at man har en aftale med hende. Har du ingen aftale eller kendskab til pigerne men der sidder en der ser sød ud, men det ikke er hende der tager imod dig så kig målrettet på hende og spørg om hun er ledig for så vil du gerne have hende. Det er ingen skam at gå efter en bestemt pige.

Der er stor forskel på fremgangsmåden fra sted til sted. Nogle steder bliver man allerede spurgt til om man ønsker mere end massage allerede når man når ind i rummet. Nogle piger nævner selv hvad de tilbyder og til hvad pris ellers så spørg hvad de tilbyder og hvad det koster. Her afregnes der også ofte på forhånd lige som det aftales om man vil starte med massagen eller det andet. De steder er egentlig ret ligetil og er oftest de steder hvor det har mest præg af at de lever af at sælge ekstraydelser ...

De, efter min mening, sjoveste steder er der hvor man bliver vist ind i rummet og så får besked på at smide tøjet og lægge sig. Her er det nemlig oftest et spørgsmål om kemi mellem en selv og pigen der afgør hvad man bliver tilbudt og også til hvad pris. Jeg smider altid automatisk alt tøjet når jeg kommer ind til massage uanset om jeg forventer noget ekstra - de artige steder hvor de vil have man beholder boxerne på der skal de nok selv sige det inden man begynder at smide tøjet. Når jeg lægger mig på briksen så lægger jeg mig helt bevidst med lidt spredte ben så der er fri adgang for "tilfældige" berøringer. Disse "tilfældige" berøringer og ens reaktion på dem er ofte dem der her er med til at starte spillet og afgøre om der kommer ekstra på menuen ... Hvis berøringerne af lillemanden begynder at blive mere systematiske eller direkte åbenlyse, f.eks. at hun kilder en lidt på pungen eller lader fingrene glide hen over ham, så kan man som regel også begynde at placere sine arme lidt så man "tilfældigt" kommer til at røre pigen lidt på benene eller ballerne. Er hun modtagelig så vil hun mange gange placere sig så man har lettere ved at nå hende. Hos nogle slutter spillet så allerede her og de spørger om man er interesseret i mere, hos andre kan spillet godt stå på i noget tid hvor hun pirrer en rigtigt godt og grundigt. Jo længere tid spillet kører jo "større" ydelse vil pigen nok selv spørge til om man er interesseret i når man kommer dertil. Hos de fleste skal man så afregne for den aftalte ydelse på dette tidspunkt for at de er sikre på at få deres penge.

Hvis man kommer til et sted hvor man har været før og man var tilfreds med den service man fik så kan man med stor fordel vælge den samme pige igen. Oftest så bliver pigerne mere afslappede og nogle giver også flere ydelser efterhånden som de kender en bedre. Ligeledes så kan der også opstå jalousi mellem pigerne hvis en pige snupper den andens kunde og så kan det faktisk være svært at komme tilbage til den første pige igen fordi hun er blevet fornærmet over at du har haft valgt en anden pige ...

Selv om pigerne ofte har et ret afslappet forhold til sex og nogle af dem virker til at nyde det ret meget så er mange af pigerne egentlig lidt generte og tror det vil være meget svært at finde en pige der har lyst til at lade sig fotografere/filme før, under eller efter akten ...

Der er mange der snakker om for og imod mht. at prutte om priserne. Selv har jeg det nu sådan at jeg ikke vil betale mere end standardpris for ydelsen. Hvis jeg prutter om prisen så gør jeg det typisk på den måde at jeg har f.eks. 1000 kr. aftalt i seddelafsnittet af min tegnebog (og så kan jeg have lidt ekstra i et eller to andre rum i pigen. Hvis pigen så siger at hun vil have 1200 eller 1300 for den helt store pakke (som normalt koster 1000) så siger jeg bare at kun har 1000 kr. og kan understrege det ved at tage sedlerne ud uden at skulle kigge og sortere fra først (hvilket pigen jo også bemærker hvis man gør) og derfor er hun ofte tilbøjelig til at gå med til det. De ekstra penge jeg har i en anden lomme er så forbeholdt for hvis nu jeg støder på en pige som også tilbyder analt og det så koster måske et par hundrede ekstra ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...