Hop til indhold
Goldfinger

Undervognsbehandling x 2

Recommended Posts

Det er snart tiden, hvor den firehjulede skal have fornyet påsmøringen af Pava og i lighed med de andre år, skal jeg undvære bilen i et par dage, men så kan man jo leje noget andet eller tage et par fridage.

 

Nu har jeg tidligere kunnet læse om andre, der får det fixet i Flensburg, hvor man så også kan få foretaget "andre ting" i ventetiden. Men hvordan dælen gør I? Hvilken form for undervognsbehandling til bilen, kan man få udført på få timer, så det holder? Eller booker i hotel et par dage eller? Fortæl, fortæl. Normalt betaler jeg kr. 3600,- for en gang Pava, men jeg har jo læst, at flere får en undervognsbehandling i Flensburg væsentligt billigere og så er der jo råd til lidt Cola osv. - men virker det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender jeg ikke hende der Pave, men hos Gitte i Silkeborg får du fixet hele under etagen for en tusse.

 

Undskyld jeg kunne ikke lade være. Jeg kan egentlig ikke se økonomien i at tage to fridage, bo på hotel og få undervognsbehandlet bilen, for at spare nogle af de 3600 kroner. Det lyder umiddelbart som en meget dårlig undskyldning for en griset tur til Flensburg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er snart tiden, hvor den firehjulede skal have fornyet påsmøringen af Pava og i lighed med de andre år, skal jeg undvære bilen i et par dage, men så kan man jo leje noget andet eller tage et par fridage.

 

Nu har jeg tidligere kunnet læse om andre, der får det fixet i Flensburg, hvor man så også kan få foretaget "andre ting" i ventetiden. Men hvordan dælen gør I? Hvilken form for undervognsbehandling til bilen, kan man få udført på få timer, så det holder? Eller booker i hotel et par dage eller? Fortæl, fortæl. Normalt betaler jeg kr. 3600,- for en gang Pava, men jeg har jo læst, at flere får en undervognsbehandling i Flensburg væsentligt billigere og så er der jo råd til lidt Cola osv. - men virker det?

 

Måske bedre at skifte bilen ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Foreløbig tak for de konstruktive bidrag, der er opbakning til!

 

Du skal nok lige undesøge om Pava og Dinitrol er 2 kompatible produkter.

Voksprodukter kan ihvertfald ikke lide Pava.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...