Hop til indhold

Somkhid massage - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Netop hjemvendt efter et nyt besøg ved Somkhid. Der er tilsyneladende kommet mange nye piger derinde, men det gør bestemt ikke noget at prøve noget nyt.

I dag blev jeg betjent af Da (Dah, Daa, eller hvordan det nu staves...).

Selve massagen var behagelig, men virkede lidt forsigtig og som om den lige manglede det sidste. Hun var meget lidt snakkesagelig, men det er helt ok. Der kom et par gloser på engelsk, men ellers ikke det store. Men som sagt, så var det ganske behageligt, uden at være prangende.

Da hun fik vendt mig om på ryggen, begyndte hun at massere mine ben og jævnligt strejfe "junior og drengene", som var strategisk fri af håndklædet, der dækkede andet af kroppen.

Efter lidt kunne hun se at det havde en effekt og spurgte om jeg også ville have massage dernede. Jooo tak.. naturligvis  :-P

Og her steg hun bestemt et par karakterer... ofte har jeg oplevet HJ ifm massage som værende "få den klar, få den færdig". Men hun gav her en rolig og omfattende massage, og det var super lækkert.

Da hun var færdig, vendte hun tilbage til den almindelige massage og gjorde sig færdig her.

Følte det lidt som hastværk, da jeg var ude igen 50 minutter efter ankomst.

Bonusinfo:

Da jeg kom derind sad der den smukkeste thai-kvinde, jeg har set til dato. Ærgrer mig meget over at det ikke blev hende, der tog sig af mig. Vel omkring 25 - men smuk, lækker og vildt fræk at se på. Ikke et gram sad forkert. Og det fik jeg lidt syn for, da jeg skulle til at gå. Der var hun nemlig i et par små shorts og BH (og blev lidt "genert" over at jeg kom forbi på det tidspunkt, da hun var ved at tage en t-shirt på... hun havde skiftet fra en hvid, lårkort kjole...).

Håber jeg kan prøve hende derinde en dag.... hvis jeg kan, så skal jeg MEGET SNART derind igen....

Overall, så var det en ganske udmærket omgang. Lidt minus ved massagen, ekstra plusser ved HJ - og lidt øv over ikke at få tilbudt andet eller hende den lækre  :cool:

Pyt, jeg kommer igen!  :-P

Skrevet

Du er meget glad for det sted hva? :)

Mener bare 3 gange inden for kort tid.

Redigeret af Pinkeye

Skrevet

Sådan har jeg det også med et par steder:)

Det er i øvrigt et fint sted, som har ændret sig en del, i den gode retning, indenfor det seneste års tid.

Skrevet
  • Author

Jeps. Begyndte at komme der for ca. 5-6 år siden, så man kan vel kalde sig stamkunde. Min daværende ekskone gav mig et gavekort derind til...  :-P

Er altid blevet godt behandlet derinde - fra god til rigtig god massage. Og det er forholdsvist tæt på hvor jeg bor og let tilgængeligt. 

Hvorfor så ikke blive ved med at komme der?  :cool:

Skrevet

Det var ikke negativt ment. Synes det er fedt at du har fundet dit sted du er så glad for og rart at se der sker meget der nede. Nye piger og en kvalitets forbedering over de sidste par år-

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.