The Deep 158 Skrevet 2. August, 2014 Er hun på ferie eller har hun stoppet? Vil gerne se hende snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 2. August, 2014 Ville det ikke være nemmere at ringe til Romantica og spørge dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 2. August, 2014 Vil det ikke være nemmere hvis du slet ikke svar dumt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 2. August, 2014 Kan ikke se at mit svar er dumt, men det må du jo selv om. Men det er hvad jeg ville gøre i dit sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 7. August, 2014 Så er hendes photo's væk fra siden. Har hun stoppet? Anyone med breaking news? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 7. August, 2014 (edited) Ja, hendes fotos er væk, men hun var på vagtplanen i går aftes, og hun er det igen på næste onsdag. Mon ikke, hun ikke bare gider at have sine billeder oppe længere? Jeg forstår heller ikke, hvorfor du ikke bare ringer og spørger. Redigeret 7. August, 2014 af Morabito 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 7. August, 2014 Hun var ikke på i går. Jeg har ringer for at book et tid - tlfdamer siger hun er ikke på vagt! Man modtager ikke sandhed når man riger for at høre! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg