Hop til indhold
Guest Aros

La Belle i Århus - den nye afrikanske ambassade

Recommended Posts

Guest Aros
I forbindelse med at jeg havde været til et selskab på en restauration i centrum af Århus havde klokken placeret midnat og jeg vidste fra gamle dage, at La Belle normalt havde strip efter midnat fredag og lørdag, hvorfor jeg tænkte jeg ville slå et smut forbi den lørdag.
 
80 kr i entre, jeg spurgte om der var strip og svaret var ja.
 
Jeg har været der før, stedet har eksisteret siden jeg lærte at gå, tror jeg, men det er bestemt ikke et sted jeg kommer på ret tit, fordi stedet er ikke noget specielt og det eneste der lokkede mig derhen var at det lige passede mig denne nat og at der var strip.
 
Da jeg kom derhen måtte jeg konstatere at der var sket en udvikling i negativ retning i forhold til sidst jeg var der, og det er jo nok en lille håndfuld år siden.
 
Sidst jeg var der, var der mange piger, specielt thaipiger, og flere af dem var lækre. Denne gang var der 8 afrikanske piger i 20erne, 3 thaipiger i slutningen 30erne. Ingen var noget specielt. Stedet var relativ velbesøgt og thaipigerne var tydeligt de mest populære.
 
Jeg afviste de afrikanske piger venligt men bestemt, 4 af dem forsøgte sig, og alle 4 blev småfornærmede over mit afslag.
 
Jeg sludrede lidt med en af thaipigerne som snakkede dansk. Hun havde et værelse hvor man kunne tage hen, hvilket kostede 3000. Det gad jeg naturligvis ikke. Så gik hun ned i 2500. Det gad jeg heller ikke, hun var jo ikke engang specielt lækker og hvorfor så betale denne overpris i forhold til en meget kønnere og en mere lækker pige på en massageklinik. Hun sagde så at man kunne få en privat lapdance til kr. 1000 for 15 min. Havde hun været ekstrem lækker og hot havde jeg sagt ja, men det var hun slet ikke, selvom hun faktisk var den pæneste af de 11 piger på stedet. Så det blev også et pænt nej.
 
Det var en dansk pige der strippede. Hun havde store bryster og kanon krop. Hun slængede sig helt op i loftet på stripperstangen og var som en slange om den. Hun var rigtig flot og leverede 3 flotte stripshows.
 
I pauserne var hun meget flirtende og snakkende med mange af gæsterne incl undertegnede, men det var ikke fordi hun ville have drinks eller ville sælge lapdances. Overvejede faktisk at spørge om hun tilbød en privat lapdance, men fik det ikke gjort, tror heller ikke hun tilbød det.
 
Der var overraskende mange unge mennsker fra mellemøsten, udgjorde cirka halvdelen af publikummet, de opførte sig pænt nok pånær en, men ham tør dørmanden sig af. 
 
En sodavand kostede 33 kroner, jeg  havde fået nok vin og sprut i selskabet tidligere på aftnen så jeg var gået på vandvognen.
 
Der var en mand bag baren udover to kønne servitricer , havde rødligt hår, han var en oplevelse i sig selv, tror han var ejeren eller daglig leder. Han havde i hvert fald ledelesessretten over de to servitricer, han var noget af en "tegning", virkede forvirret, havde dårligt kunderoverblik, roede rundt  på computeren for at finde musik fremfor at betjene kunder og hans ordrer til servitricerne var helt hen i vejret nogle gange. De havde et bedre overblik end ham, men han skulle blande sig og forvirre dem og kunderne hele tiden.
 
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været der siden 1986, dengang kunne man ikke sidde i fred for piger der hele tide bød sig til og jo tætter man kom på lukketid jo billiger.

Pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Har ikke været der siden 1986, dengang kunne man ikke sidde i fred for piger der hele tide bød sig til og jo tætter man kom på lukketid jo billiger.

Pige

Jeg tror der går en håndfuld år inden jeg slår et smut derind igen. Det er sku for mager en oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Hej har tit tænkt om det er et besøg værd. Men gider da ikke betale så meget for sex. Hvor mange gæster var der alt i alt derinde? Men 80 kr for strip er vel ikke så slemt, smider hun det hele?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hej har tit tænkt om det er et besøg værd. Men gider da ikke betale så meget for sex. Hvor mange gæster var der alt i alt derinde? Men 80 kr for strip er vel ikke så slemt, smider hun det hele?

 

Hun smed faktisk ikke g-strengen.

 

Ellers har du ret, det er ikke galt for at se strip.

 

Synes bare de afro-piger var trælse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hej har tit tænkt om det er et besøg værd. Men gider da ikke betale så meget for sex. Hvor mange gæster var der alt i alt derinde? Men 80 kr for strip er vel ikke så slemt, smider hun det hele?

 

Glemte at svare på hvor mange gæster der var. Det svingede mellem 10-17-18 stykker. Så da der var flest var der godt fyldt op i den lille club.

Del dette indlæg


Link til indlæg

La Belle er det største skodsted i hele Danmark. Og kalder man det en natklub, så lyver man. For det er et bordel - og i ordets mest negative betydning.

 

Man bliver bondefanget til at købe de sædvanlige ladydrinks og pigerne er som Aros skriver ikke specielt kønne, men ekstremt anmasende og knotne, hvis man afviser dem. Skulle man falde for fristelsen til enten at tage en af dem med hjem eller tage hen i deres "sted", så koster det en flaske hvidvin i baren til ca. 300 kr. Altså deres alfonsafgift.

 

 

Hvis man vil se bare damer i Århus, så åbnede der for nogle år siden en stripklub på Telefontorvet - Crystal. Det er en klassik stripbar med flot indretning, rigtig kønne piger og mulighed for at få det sædvanlige tabledance eller lapdance. Men ingen hanky-panky.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har også været på Crystal Bar nogle gange.

Flotte østpiger, pænt sted.

Ingen tvivl om det er et meget bedre sted end La Belle.

Også her var der et rend af piger der tilbød sig og var noget pågående, jeg tog en lidt dyr lapdance med en af dem og det var kedeligt og mener kun det varede 5 min.

Men igen flotte østpiger der leverer gode stripshows hvert 20. minut og som sagt pænt sted.

Besøger nok det sted næste gang, men gider ikke en lapdance igen der.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er ikke fisse man får ved lapdance men en ordentlig lapdance synes jeg en sjælden gang kan være sjov nok at få. De småpenge det koster betaler jeg gerne, betyder ikke noget.

Vi har jo ikke alle ens præferencer liderbuk, noget af det du skriver om nogle gange siger mig ingenting og sådan er folk jo forskellige ;)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

hvordan er priserne på Crystal Bar

Jeg tror det var en hund i entre og knap så meget for en stor fadøl, lapdance kan jeg ikke huske præcist men tror det var 700 kr

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

700,- for en lapdance..så er det da vist også betalt, medmindre man må "føle over" For den pris kan man vist nemt finde et godt blowjob i byen..hmmm! :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Det er op til den enkelte pige om man røre, den første pige der tilbød sig sagde nej, den næste ja

I relation til bordelpriser så skal man ikke betale hvis det er fisse man alene går efter. Jeg gider heller ikke at betale for det hvis jeg kommer der ind næste gang men det var da sjov nok at prøve en sjælden gang i sit liv

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...