Hop til indhold

Gangbang med lækker MILF Lørdag d. 16 August i KBH

Featured Replies

Skrevet

Nogle der har oplevet hende før?

Jeg havde tilmeldt mig to gange før, men det blev aflyst hver gang...

Og hver gang på selve dagen... totalt skod

Skrevet

Nogle der har oplevet hende før?

Jeg havde tilmeldt mig to gange før, men det blev aflyst hver gang...

Og hver gang på selve dagen... totalt skod

Fik du for det mindste grunden til aflysning at vide? 

Skrevet

Har læst den flere gange og kan simpelthen ikke forene mig med registreringen, hvor der skal afgives registreret nummer forbundet med en adresse, email og beskrivelse. Det går simpelthen over min grænse for diskretion.

Og hendes argumenter med at hun kræver seriøse tilmeldinger for at afholde det .... Bull shit. Mindre er vidst netop lykkedes fint nok for Miss Hell :D

Skrevet

Ja første gang var der det vidst bøvl mee stedet at de ikke kunne bruge det alligvel eller sådan noget. Dette skrev hun på selve dagen mener jeg.

Og anden gang var hun forkølet og skrev ved 12.00 tiden. Og gb var planlagt til kl 17 mener jeg..

Og så skrev jeg og spurgte hvad jeg skulle gøre for at blive ved med at være medlem, for de smider folk ud hvis man ikke har deltaget inden 6 måneder. Dette fik jeg ikke svar på og nu kan jeg se jeg ikke er medlem :)

Meget seriøs gb

Skrevet

de beder om registrering for at finde folk de kan afpresse - længere er den ikke

Skrevet

Netop. Vi skal (også) huske at tænke med hjernen. :D

Skrevet

Yups.

Plus jeg synes også det er lidt underligt ingen har lavet en anbefaling af dem :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.