Hop til indhold
Bundstokken

Nurugel-massage

Recommended Posts

Foranlediget af en streng her på EG har jeg fundet en mail frem jeg for et par år siden skrev til en god gammel ven der har min fortrolighed, da det ikke er en anmeldelse, men mere en beskrivelse af en pragtfuld oplevelse og der ikke er nævnt navne har jeg placeret den under hyggesnak.
 
 
"Kære Verner.

Du skal altså lige have en beretning fra mit sidste besøg hos  den købesexleverandør jeg en gang imellem i en fortrolig stund har fortalt om.

 

Denne gang skulle jeg prøve noget nyt - Nuru Gel massage -  et nyt tiltag som hun har omtalt på sin hjemmeside i nogle måneder og der ligger også en lille video  på samme hjemmeside.

 
Aftalen blev truffet med meget kort varsel via SMS og da jeg ankom var der gjort klar i hendes meget smagfuldt indrettede "arbejdsrum" med den store runde seng. Klargøringen bestod i at sengen var dækket af et sort laklagen og der var skruet helt op for varmen for at kompensere for den svalende virkning den vandbaserede Nuru Gel har på kroppen. For ikke at få fyldt de lange mørke lokker med gelen havde havde hun samlet håret i en knude på hovedet, påklædningen var meget minimal :-).
 
Seancen startede med et bad og jeg blev bedt om ikke at tørre mig efter badet da gelen ligesom kommer bedre i kontakt med huden når den er våd. Jeg blev lagt på maven på sengen så jeg kunne ligge og kigge i et af rummets mange spejle og betragte hendes arbejde. Det polkaprikkede lingeri glider af og fra det tilstødende rum kommer hun ind med en træskål som hun sætter på sengen ved siden af mig, Det hele foregår i en rolig, fredfyldt atmosfære med afslappende musik og hun er ganske lavmælt når hun instruerer mig. Hun sætter sig overskrævs på min bagdel og i spejlet kan jeg se hvordan hun med hænderne øser gelen op fra træskålen og ud over sin krop, noget af  gelen flyder ned over mig  og jeg mærker den er varm. Med sin krop begynder hun nu at fordele gelen ud over min ryg, bagdel og ben - det er en fantastisk nærværende følelse. Kontakten er meget intens når hun hele tiden i bevægelse, friktionsfrit glider rundt på mig mens hendes kærtegn bliver mere og mere intime.
 
Efter en tid beder hun mig vende mig om, liggende på laklagenet i gelen smutter jeg lige rundt og hun sætter sig overskrævs på mine lår og øser noget mere gel over sig, som hun nu fordeler ud over forsiden af min krop. Jeg forsøger at ligge helt stille og bare modtage oplevelsen og de efterhånden meget intense kærtegn og nyde synet af den smukke glinsende kvindekrop der er overalt, i tæt kontakt med mig - bare synet da hun sidder på mit skød og maserer mit voldsomt erigerede lem ved at lade det glide frem og tilbage mellem sine skamlæber - fantastisk.
 
Da hun kan mærke jeg efterhånden var ganske ophidset og jeg begynder at gengælde kærtegnene, bliver det hele endnu mere intenst, jeg får kondom på og helt friktionsfrit og legende let glider hun ned over min stolthed og begynder at ride mig langsomt og nydende - åååhhh , hvor er det godt, hvor er det godt - bare hun fortsætter til dommedag - . Hun ridder hurtigere og hurtigere - det er helt tydeligt at hun er ved at peake - hun hjælper sig selv med et par fingre - jeg hjælper med en blid tommelfinger - det bliver hurtigere og hurtigere  ---  og lige pludselig synker hun sammen over mig med et dybt og inderlig suk.
 
Vi ligger lidt tæt sammenslyngede og nyder den helt glatte friktionsfri kropskontakt og lige pludselig slog det mig at den intense kontakt mellem vores to kroppe måske bedst kunne sammenlignes med den følelse man har når det erigerede lem glider ind i den fugtige, glatte modtagende vagina - jeg ved ikke hvodan jeg ellers skal beskrive det.
 
Vi fortsætter i en dejlig lang og følsom 69'er hvor jeg igen kan nyde den tætte kontakt og give den oralsex til hende som jeg nyder så meget. Vi  afslutter med at hun giver mig lang rullende udløsning med hånden og lige trækker den så længe at jeg må overgive mig og bede om nåde da jeg var blevet meget følsom - ååhh, hvilken forløsning.
 
Gelen er helt lugt- og smagsneutral og ude i badeværelset skyller vi den let af under bruseren og man har slet ikke den lidt fedtede fornemmelse efter badet som man kan have efter oliemassage hvis man ikke har udført en meget grundig indsæbning. Efter badet er der tid til en lille snak og gennemgang af seancen og alt for hurtigt er det tid til farvelkys og 'på gensyn'.
 
Verner, du skal opleve det - det var bare så fantastisk - jeg siger dig, da jeg sad på Monarch i Karlslunde på vejen hjem med en salat og en vand, havde jeg en næsten ubændig lyst til at SMS'e til hende om ikke vi kunne tage en tur til med det samme. 
 
De bedste hilsener fra en gammel ven
Xxxxx "

 

 
Jeg håber i der er interesseret i Nuru Gel kan bruge ovenstående.
 
Med venlig hilsen
Spunsen/Bundstokken :geek:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Bundstokken.

Det er af egen erfaring en af de oplevelsen, man ikke kan beskrive med ord. Det må opleves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

 

Skal ind i nærheden af København i næste måned , så det er en af de ting som står øverst på, må prøve listen , tæt fuldt af et besøg hos Japan/kineser pigerne " Miko på japanskesakula "     :-P .

 

VH

 

 

 

Tak til Bundstokken.

Det er af egen erfaring en af de oplevelsen, man ikke kan beskrive med ord. Det må opleves.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...