Hop til indhold

Recommended Posts

Mødet med Daniela idag var en af de gode oplevelser. Blev modtaget med kys og åbne arme, som om vi var gamle venner. Bestilte en time med megafransk til 1600, og jeg fik virkelig valuta for pengene. Aldrig er min pik blevet suttet så dybt og i så lang tid, hun er virkelig eksperten. Hendes humør er u-imodståeligt, og der blev ikke sparet på kyssene. Grundigt knepperi i missionæren og spansk mellem de fantastiske bryster. Det blev en god dag for mig. Hun er her til 10. august.  

Sejer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op , det lyder godt! Må skynde mig inden hun rejser. Tak for beskeden.  

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis hun modtager med åbne arme på den måde, du beskriver, så siger jeg bare "mi amor!", så det hele klaret.

Passer billederne nogenlunde?

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg

Link til indlæg

SUPERSØD sort/mulat. Hun er carribisk sort, dvs ikke afrikansk sort Hun gør et virkeligt godt arbejde, og ser ud til at elske det.

Nappede 30 min med super. Desværre gives der ikke rabat ved 60 min, det er 30 for 600 og 60 for 1200, så derfor kunne jeg lige så godt nappe 30 min.

Meget blød hud, dejlig fisse, og faktisk en ret stram og velplejet numse(fik dog ikke Anal, men masserede og nussede den en del). Og nogle GIGA store bryster. Billederne er af hende 100%, men hun er meget sødere og pænere i virkeligheden. Pengene er i hvert fald godt givet ud hvis man booker tid hos vores sorte skønhed her.

De var lidt stramme i betrækket pigerne der styrer stedet, sikkert fra samme land som Daniela. Jeg havde købt 30 min, der går nogle minutter ca 5 med at skifte værelse, og gudhjælpemig om de ikke afbryder 5 min før den oprindelige tid.

De havde ikke engang lagt 5 minutter oven i fordi der var alt muligt rod med at skifte værelse. Der måtte jeg lige korrigere dem. Det var dog ikke hendes skyld.

Også en blød og relativt stram fisse, og hun sutter pissesødt og godt. Hun er et godt knald helt sikkert.

Ps. Man skal først igennem en dør ind i en opgang, og derefter ud i gården og ind lige ved siden af døren ud til gården. Det er lidt rodet første gang man besøger det.

Jeg kan varmt anbefale hende. Hun er 100% naturlig, store bryster, silkeblød hud, dejlig blød og okay stram fisse, og MEGET sød og serviceminded. Hun skal nok gøre en god karriere i denne branche.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja de patter er perfekte...

Især når hun havde hvidt undertøj på...

Beder hende altid om det... det ser så frækt ud... og ja... hun sutter rigtig godt pik

Vil dog sige jeg var der ca. 50 min og havde kun betalt for 30...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu også selv besøgt den smukke. De p***er er intet mindre end fantastiske! Bløde, tunge, velformede og monstrøst store! Hun er fuldstændig som tidligere anmeldt, sjov sød og kærlig. Lækker slank krop, god røv at tage bagfra. Der blev sågar plads til lidt tungekys. Jeg kunne besøge hende tre gange om dagen hvis min økonomi tillod det. FORDI JEG ELSKER STORE ÆGTE BRYSTER PÅ SLANkE PIGER MUMS MUMS :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu også selv besøgt den smukke. De p***er er intet mindre end fantastiske! Bløde, tunge, velformede og monstrøst store! Hun er fuldstændig som tidligere anmeldt, sjov sød og kærlig. Lækker slank krop, god røv at tage bagfra. Der blev sågar plads til lidt tungekys. Jeg kunne besøge hende tre gange om dagen hvis min økonomi tillod det. FORDI JEG ELSKER STORE ÆGTE BRYSTER PÅ SLANkE PIGER MUMS MUMS :-)

Jimbo

Prøv anna ude ved afrodites piger.

De lige så store og ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt denne pige.

Fik ca. samme tur som den i andre beskriver, først lidt leg og godt med ælte/slikke hendes kæmpe bryster.

Så gik hun i gang med at sutte, med det samme til roden, og fik også lov at mundbolle hende godt :)

Masser af tungekys og en tur i flere stillinger, også mellem hendes bryster, til hun fik mig til at komme til sidst.

Har ikke været på stedet før, kom ind i en stor stue hvor 3 piger præsenterede sig. Hun tog mig med på det første værelse ved siden af, hvor døren kun kunne lukkes til den stod ca. 20 cm på klem. De 2 andre piger sad i stuen lige ved siden af og så tv.

Jeg måtte insistere på at vi tog et andet værelse hvor døren kunne lukkes, lidt spøjst :)

Men en rigtig sød pige og god behandling. Hun snakker løs på spansk selvom jeg stort set intet forstod, og svarede hende på engelsk. Vi fik det dog til at fungere alligevel :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du behøver sgu da ikke være SÅ grov i munden/tastaturet. En kvinde behøver sgu ikke kun se ud på en bestemt måde. Måske du skulle købe dig en lolitadukke i stedet for, så kan du få hende PRÆCIS som du vil have det.

Bryster er også fedt, det er bare velproportioneret fedt i øvrigt.

Find lige kammertonen en anden gang, kvinder med store bryster har ofte en del på sidebenene, fordi de godt kan lide søge sager og den slags :mrgreen:

Org. har redigeret dit indlæg,det hjælper ikke, at kollegaen sletter et uforskammet indlæg, når det stadig findes i dit citat, derfor. :)

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du behøver sgu da ikke være SÅ grov i munden/tastaturet. En kvinde behøver sgu ikke kun se ud på en bestemt måde. Måske du skulle købe dig en lolitadukke i stedet for, så kan du få hende PRÆCIS som du vil have det.

Bryster er også fedt, det er bare velproportioneret fedt i øvrigt.

Find lige kammertonen en anden gang, kvinder med store bryster har ofte en del på sidebenene, fordi de godt kan lide søge sager og den slags :mrgreen:

Nej jeg er ikke skæv. det er bare en fact at hvor billigere de er hvor mere ude i hampen er de (stoffer- Alkohol- osv.

og nej jeg har '' lov '' til at have min mening og sige den (ytringsfrihed) .

Jeg vil bare aldrig bruge mine penge på en der bruger dem direkte til stoffer- alkohol - osv.

+ og vi kan aldrig blive enige fordi vi alle har forskellig smag men flertallet er til den slags piger jeg har smag indenfor og det vil give mig ihverfal 51 % RET.

så lige meget hvad i siger så vil flertallet af ikke kun eroguide og gimel og venuslogen men os resten af samfundet vil tage mit Parti.

forsat god sommer, 

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej jeg er ikke skæv. det er bare en fact at hvor billigere de er hvor mere ude i hampen er de (stoffer- Alkohol- osv.

Jeg vil bare aldrig bruge mine penge på en der bruger dem direkte til stoffer- alkohol - osv.

+ og vi kan aldrig blive enige fordi vi alle har forskellig smag men flertallet er til den slags piger jeg har smag indenfor og det vil give mig ihverfal 51 % RET.

så lige meget hvad i siger så vil flertallet af ikke kun eroguide og gimel og venuslogen men os resten af samfundet vil tage mit Parti.

forsat god sommer,

Du påstår noget om pigen, som du på ingen måde kan dokumentere. Det er rigtigt, at du har ytringsfrihed UNDER ANSVAR. Når du ikke kan dokumentere din påstand om pigen, så har du en forpligtelse til ikke at fremsætte påstanden.

Hr. Newbie læg mærke til den respekt de fleste her bruger i deres indlæg, ellers vil du bare være indsnus et unødvendigt (uønsket?) medlem på EG.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg

forsat god sommer, 

Det er jo ikke facts. Har du undersøgt sagen til bunds selv? Jeg har endnu ikke mødt en der var tydeligt på stoffer i det prissegment. Jeg vil da tro at specielt hos de mere dyrere af slagsen, der florerer stofferne langt mere, fordi de har flere penge at gøre godt med, og lever en mere dekadent og udadvendt livsstil. De billige piger skal have relativt mange flere kunder, hvorfor de slet ikke har tid til at skeje mere ud. Det er noget andet hos gadepigerne. Der tror jeg bestemt at du finder mange der er på noget, og som sælger sex for at finansiere det.

Det er hvad jeg læser mig til herinde i hvert fald.

Anyways så konstater venligst kun at nogle bruger stoffer og den slags, når du har set det ved selvsyn. Ellers bliver det en meget sørgelig og plat konklusion, du drager på baggrund af jeg ved ikke hvad. Nogle avisartikler, eller en pseudo-undersøgelse?

Du kan jo prøve Daniela hvis det er. Så får du set ved selvsyn hvad hun er for en størrelse. Og er du ikke til hendes kropsbygning, fedt procent osv fair nok. Det er bare måden du skriver det på som er helt bananas. Præferencer har vi alle.

Det er bare et godt råd. Undersøg sagerne selv først, og kom så tilbage og reflekter og tænk over dit verdensbillede/samfundsbillede. Det lyder til at du ikke helt har erfaringen med dig. Så vil du se at det slet ikke er så slemt som du gør det til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har netop været på besøg hos Daniela

og

jeg er i den grad ikke enig i af hun har gudepatter, de er jo nærmest geleagtige bløde og lange, minder om noget der hed troldeslim fra min barndom

hun har en pænt stor blød mave som er gemt godt væk når man betaler og først for at se når man er nøgen og ligger spændt og venter på disse gudepatter, som også bliver pænt flade, når hun ligger på ryggen.

hun har tynde ben som ikke passer til resten af kroppen, derudover har hun åreknuder på låret og jeg er temmelig sikker på at hendes røv har fået noget hjælp

det positive er at hun kysser og giver superfransk som er ok

hun taler ganske få ord engelsk

første gang jeg har fået taget gummiet af uden brug af et stykke papir, så det svinede lidt

kommer helt sikkert ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

har netop været på besøg hos Daniela

og

jeg er i den grad ikke enig i af hun har gudepatter, de er jo nærmest geleagtige bløde og lange, minder om noget der hed troldeslim fra min barndom

hun har en pænt stor blød mave som er gemt godt væk når man betaler og først for at se når man er nøgen og ligger spændt og venter på disse gudepatter, som også bliver pænt flade, når hun ligger på ryggen.

hun har tynde ben som ikke passer til resten af kroppen, derudover har hun åreknuder på låret og jeg er temmelig sikker på at hendes røv har fået noget hjælp

det positive er at hun kysser og giver superfransk som er ok

hun taler ganske få ord engelsk

første gang jeg har fået taget gummiet af uden brug af et stykke papir, så det svinede lidt

kommer helt sikkert ikke igen

Ha ha ha, Det må jeg give dig, uanset hvordan jeg tolker og læser dine ord imellem linierne , så er du ikke helt uden Humor  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan kan man også skrive en anmeldelse. Jeg var sgu fint tilfreds med den halve time spenderede hos hende. Ja brysterne bliver flade, men bryster er SÅ forskellige som noget kan være. Nå men vi kan ikke alle have samme smage og præferencer. Så fik du prøvet hende i hvert fald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nicey sagde den 04 Aug 2014 - 7:10 PM:

Ha ha ha, Det må jeg give dig, uanset hvordan jeg tolker og læser dine ord imellem linierne , så er du ikke helt uden Humor  :cool:

mit liv er fyldt med glæde og humor, det er bare de færreste der forstår den  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm... jeg mindes en tilsvarende negativ (og nedladende) anmeldelse af Inga fra HHs hånd. Inga, som jeg finder rigtig dejlig og de fleste andre også kun taler positivt om.

Smag og behag er naturligvis forskellig, og forventninger kan skrues så højt op, at de kun kan briste, men det er alligevel tankevækkende at oplevelser kan være så forskellige - det gør det unægteligt lidt svært at bruge anmeldelserne konstruktivt.

Men ok, hvis man lærer de forskellige brugeres preferencer at kende, er man bedre rustet til at tolke en anmeldelse - her er det øjensynligt nødvendigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...