Hop til indhold
Guest Aros

Sille Århus N

Recommended Posts

Guest Aros
Jeg var forbi Sille for nylig
 
 
 
Jeg ringede til hende og talte med hende selv. Hun lød vældig sød i telefonen, og det er jo et godt tegn.
 
Jeg fik adressen og kørte afsted mod Århus N til diskrete omgivelser, hvor man sagtens kunne parkere anonymt og gå hen til døren uden at føle sig udstillet.
 
Jeg var lidt spændt på hvordan det ville være at blive hentet af en mand, men han var venlig og høflig så ingen problemer der. 
 
Da vi kom ind i lejligheden sad en den unge kønne blonde Sille med store bryster og bind for øjnene på sengen.
 
Jeg havde aftalt i telefonen med Sille hvad jeg skulle have, en halv time for 900 kr. og manden fik pengene og forsvandt hurtigt i et andet rum.
 
Talte lidt med Sille og vi gik stille og roligt igang, hendes flotte dejlige bryster blev undersøgt på grundig vis, det franske og danske var vi omkring også stille og roligt og ikke mindst dejligt.
 
Sille er en ung pige, det skal nok passe at hun er 22, billederne på linket passer 110 % (stor ros). Dem er der ikke manipuleret med, det er rene amatørbilleder, ligesom Sille jo er en amatørpige (ikke ment negativt overhovedet).
 
Det er ikke en GFE-oplevelse, til dem der søger det, men det var en sjov, meget anderledes, pirreende og helt fin oplevelse.
Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Min gode Hr. Aros, hvad går det koncept ud på med bind for øjnene. Har hun det hele tiden ?

Ja det ser rigtig nok ud til det er nogle gode store håndvenlige bryster hun her. Dem kunne jeg også få meget til til at gå med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min gode Hr. Aros, hvad går det koncept ud på med bind for øjnene. Har hun det hele tiden ?

 

Det er noget med lige selv at give sig tid til at læse annoncen og så får man svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Har også besøgt, Sille Århus N en dejlig pige som snart skal have et besøg igen, og ja Gaffer hun har bind for øjnene under hele agten, men det er sku frækt og jeg syntes virkelig man får en god oplevelse, og kunne mærke Sille også tændte på det . :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Min gode Hr. Aros, hvad går det koncept ud på med bind for øjnene. Har hun det hele tiden ?

Ja det ser rigtig nok ud til det er nogle gode store håndvenlige bryster hun her. Dem kunne jeg også få meget til til at gå med

 

Ja som Knaldehunden er inde på, så har hun bind for øjnene fra jeg møder hende til jeg går. Jeg ser hende kun med bind for øjnene. 

 

Fandt det noget pirrende, anderledes og frækt at der sad en ung lækker blondine med store bryster med bind for øjnene, som var parat til at give mig god sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser spændende ud, kysser Sille? Har læst at det ikke er GFE men jeg vil dog gerne vide om det er udelukket inden jeg overvejer at lege med hendes krop.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hun ser spændende ud, kysser Sille? Har læst at det ikke er GFE men jeg vil dog gerne vide om det er udelukket inden jeg overvejer at lege med hendes krop.

 

Du kan købe en halv time med diverse incl kys til 1300 jvf hendes annonce. Det var ikke det jeg købte.

 

Nu var det ikke lige GFE jeg efterspurgte hos hende og i det setup, så jeg kan ikke svare dig med sikkerhed på det, men prøv da at sende hende en pm, hvis hun ikke svare her. Hun er nok den bedste til at svare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...