Hop til indhold

Hedemannsgade Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg plejer at ringe derned og gjorde det også i dag men uden respons.

Pudsigt nok har jeg oplevet at telefonen ikke altid blev taget når jeg har haft ringet tidligere.

Så da jeg var i nabolaget tog jeg derned, men der er ferielukket til 7. august stod der.

Bare så ingen andre kører forgæves.

Måske der dukker nye piger op dernede når de åbner igen. Tror Anna var pm vej hjemad i hvert fald.

Redigeret af Aros

Skrevet

De har åbent igen. Fik massage af Is? tror jeg navnet var.

Fik en virkelig god massage og den store tur bagefter.

Jeg vil gætte på, at hun er i 40'erne med silikonebryster. Sin alder til trods har hun en flot krop.

1500,- er lige i overkanten, men det er som regel aldrig fornuften, der sejrer i de situationer.

Skrevet

Er der andre piger dernede pt ?

• 2 months later...
Skrevet

Netop hjemvendt fra et besøg i de dejlige lokaler.

Rolig afslappende massage (duer ikke hvis man har spændinger der skal fjernes) som virker afstressende.

Yngre pige på 30 +- med naturlige bryster i normal thaistørrelse. Hun var sød uden at være påtaget sød, hvilket giver plusser i min bog.

Sagde ja tak til både hj og bj og valgte ikke at spørge til prisen. hun gjorde arbejdet for godt, så det gik for hurtigt for gamle jeg.

Måske derfor at jeg blev positivt overrasket over prisen efterfølgende. 

Og hvis det var en af jer der kom et nano sekund senere end mig,,,,, bare ærgerligt Sonny Boy  for begge rum var optaget

Kunne tyde på at Hedemannsgade forsøger at komme tilbage på banen med yngre piger og almindelige Århuspriser.

Kommer jeg igen ?  Ja for sgu - alene de opvarmede brikse (næsten) får mig til at komme der igen

• 2 months later...
Skrevet

Stedet er et af mine få faste.

Jeg kommer igen og igen, fordi der er så dejligt der. Rent, lyst ( rart øjen kan frydes på samme tid som kroppen :)), varme i de brede brikse. Alt det passer perfekt til det kedelige ruskvejr vi har idag.

Jeg fik en dejlig massage af Is, som ejer stedet. Jeg var en glad og lettet mand da jeg sagde på gensyn.

Der er kommet en ny pige på steder. Day, hun er 25-30 år, i mine øjne yderst smuk. Da det ikke var hende der masserede mig, kan jeg ikke komme med så mange detaljer, men hun ser sørme sød ud - da.

Der er sommetider talt om de lidt højere priser på stedet. Det afhænger meget af hvilken pige man er hos. Der har været nogle piger på stedet, der kørte en noget selvstændig linie. ;)

Day holder standard Århus priser. 300, 600, 800, 1000.

Skrevet

Stedet er et af mine få faste.

Jeg kommer igen og igen, fordi der er så dejligt der. Rent, lyst ( rart øjen kan frydes på samme tid som kroppen :)), varme i de brede brikse. Alt det passer perfekt til det kedelige ruskvejr vi har idag.

Jeg fik en dejlig massage af Is, som ejer stedet. Jeg var en glad og lettet mand da jeg sagde på gensyn.

Der er kommet en ny pige på steder. Day, hun er 25-30 år, i mine øjne yderst smuk. Da det ikke var hende der masserede mig, kan jeg ikke komme med så mange detaljer, men hun ser sørme sød ud - da.

Der er sommetider talt om de lidt højere priser på stedet. Det afhænger meget af hvilken pige man er hos. Der har været nogle piger på stedet, der kørte en noget selvstændig linie. ;)

Day holder standard Århus priser. 300, 600, 800, 1000.

Hej.

Ved du om det er den Day, der tidligere har arbejdet hos N & N på Oddervej???

Hun var sku dejlig og et godt knald.'

Lad endelig høre fra dig, evt. en PM, hvis du finder ud af mere om Day og evt. andre nye tilgange.

Jeg har et par gange prøvet at ringe til stedet, hvor der blot er blevet sagt, at der "kun" var en, der arbejdede på stedet, og at hun ikke var ung, så det har nok været ejeren.

Jeg skal til Århus på Lørdag ved middagstid - så måske???

hilsen Aalborg

Skrevet

Hej.

Lad endelig høre fra dig, evt. en PM, hvis du finder ud af mere om Day og evt. andre nye tilgange.

Jeg har et par gange prøvet at ringe til stedet, hvor der blot er blevet sagt, at der "kun" var en, der arbejdede på stedet, og at hun ikke var ung, så det har nok været ejeren.

hilsen Aalborg

Jeg tror kun der er ejeren på arbejde om formiddagen pt. Hun er ikke ung, meeeeeeennn der er andre kvaliteter ;)

På NN så jeg kun kort Day, jeg fik ikke massage af hende, men det kan faktisk godt være hende der er i Hedmannsgade nu.

Skrevet

Hej.

hilsen Aalborg

Det er IKKE, den Day fra N&N, hun er stadig hjemme i Thailand..

Venligst

PF

Skrevet

Måske man skulle kigge derned igen en dag. Jeg har boykottet stedet fordi der tre gange i træk kun var den noget gamle thaipige (ejeren) til stede, og hende finder jeg ikke tiltrækkende.

Men måske Day var noget der burde tjekkes ud. Jeg har tidligere været stamkunde der, og briksene, lokalerne, i det hele taget omgivelser er klart de bedste jeg har mødt på en thaiklinik i Århus, i gamle dage gjaldt det også pigerne. Men hvis Day skulle være smuk og i slut 20erne så var det måske værd at overveje.

Har nogen besøgt hende ? Ellers skal jeg nok berette når det passer ind i min kalender at besøge stedet.

Skrevet

Så har jeg været derover og prøve thai massage, ringede først og fik en tid kl 11.. Jeg kommer op og banker på, nøjh en flot lille thai kvinde med silikone bryster og super sexet! Startede med en dejlig massage, nu hvor hun havde givet mig massage så vender jeg mig om og hun begynder at massage min pik, så når manden rejser sig fra døden, siger hun, one moment, jeg spørger Hvadså Whats the problem, jamen hun tog "small condom" i Will get a bigger one, det var lidt en sjov oplevelse! Men så igang med handjob, på med kondomet og så igang! Nøjh hvor var hun dejlig! 10 stjerner herfra! Klart anbefales!

Skrevet

Så har jeg været derover og prøve thai massage, ringede først og fik en tid kl 11.. Jeg kommer op og banker på, nøjh en flot lille thai kvinde med silikone bryster og super sexet! Startede med en dejlig massage, nu hvor hun havde givet mig massage så vender jeg mig om og hun begynder at massage min pik, så når manden rejser sig fra døden, siger hun, one moment, jeg spørger Hvadså Whats the problem, jamen hun tog "small condom" i Will get a bigger one, det var lidt en sjov oplevelse! Men så igang med handjob, på med kondomet og så igang! Nøjh hvor var hun dejlig! 10 stjerner herfra! Klart anbefales!

Hvad måtte du betale for den tur? De sædvanlige kr. 1200 eller er de gået ned til den normale Århus-pris kr. 1000 for hele pakken? :-) :-)

Skrevet

Hvad er tlf nr.?

50355249

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.