Hop til indhold

Unge amatører i området

Featured Replies

Skrevet

Surfer lidt rundt for at finde ud af hvor jeg skal brænde mine penge af og spekulerer både på det ene og det andet. Egentlig så er det nok en ung amatør som interesserer mig mest. Jeg har tidligere bl a besøgt Amalie i Viborg, Bounty etellerandet i Holstebro, en anden ret lækker amatørpige i Holstebro osv. Men jeg synes ikke jeg kan finde dem længere, findes den slags piger ikke længere i området?

Skrevet

Bounty  i holstebro? hva det for noget ;) har du flere kontakter i holstebro, søger selv i dette område

Skrevet

Surfer lidt rundt for at finde ud af hvor jeg skal brænde mine penge af og spekulerer både på det ene og det andet. Egentlig så er det nok en ung amatør som interesserer mig mest. Jeg har tidligere bl a besøgt Amalie i Viborg, Bounty etellerandet i Holstebro, en anden ret lækker amatørpige i Holstebro osv. Men jeg synes ikke jeg kan finde dem længere, findes den slags piger ikke længere i området?

Og hvilket område, mere præcist ?

Jeg tvivler på at der er noget i Holstebro, med mindre at du er til meget buttede piger.

Skrevet

Og hvilket område, mere præcist ?

Jeg tvivler på at der er noget i Holstebro, med mindre at du er til meget buttede piger.

ja vi har kun tykke piger i holstebro ;(

Skrevet

ja vi har kun tykke piger i holstebro ;(

Der var 8 gå hende på 18-20 som var til lidt dominans, hun annoncerer heller ikke længere.

Og hvad blev der af masterkll ?? ( altså en mand )

han havde besøgt hende, men jeg tror at der var mere mellem dem...

Skrevet

Der var 8 gå hende på 18-20 som var til lidt dominans, hun annoncerer heller ikke længere.

Og hvad blev der af masterkll ?? ( altså en mand )

han havde besøgt hende, men jeg tror at der var mere mellem dem...

ja det er så mig der er ham ;)

Men hun fik en kæreste, så der var ik meget sjov der mere :b 

fik du hende besøgt, talentfuld ung dame...

Skrevet

ja det er så mig der er ham ;)

Men hun fik en kæreste, så der var ik meget sjov der mere :b

fik du hende besøgt, talentfuld ung dame...

Haha :D Nå ja der kan man bare se...

Nej jeg besluttede mig for ikke at besøge nogen i den by jeg bor i... Lige på nær thai pigerne :-/

Skrevet

Haha :D Nå ja der kan man bare se...

Nej jeg besluttede mig for ikke at besøge nogen i den by jeg bor i... Lige på nær thai pigerne :-/

er også mest til herning, men der er satme også død efter privt diskret er væk, hende i lind er væk, og så sofie er væk...

Skrevet

er også mest til herning, men der er satme også død efter privt diskret er væk, hende i lind er væk, og så sofie er væk...

Der mangler noget privat diskret Holstebro :D

Dog synes jeg at de fleste som starter op i Holstebro, hurtigt rykker til en anden by... der er nok ikke nok gang i den her...

Skrevet

Hey, prøv at spørge Katja k herinde fra, for hun er i Herning sammen med nogle andre piger, rimeligt nyt, så måske det kunne være noget? Knus Line

Skrevet

Hey, prøv at spørge Katja k herinde fra, for hun er i Herning sammen med nogle andre piger, rimeligt nyt, så måske det kunne være noget? Knus Line

er det nye dkdelux ? har ik set annoncer nogen steder på det :) men tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.