nike10 28 Skrevet 31. Juli, 2014 Hejsa...ved godt det er længe siden man har hørt noget til hende....men er der nogen der kan huske hende og ved hvad der blev af hende. Hun var super lækker og fræk...og holdte til hos A-Gruppen...og var samtidig veninde med Fru Fønsby.... Måske der er et lille håb om at hun er aktiv et eller andet sted... Hilsen mads Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 31. Juli, 2014 Desværre nok ikke. For hun var godt nok underholdene at besøge. Det var vildt... Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1198 Skrevet 31. Juli, 2014 Jeg er også sikker på, at hun er ude af branchen. Ja, det var helt vildt... Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 31. Juli, 2014 (edited) Hun var nok den bedste jeg nogensinde har betalt for - best in the business.. Hun er 100% ude af branchen Hvad med Frk. Fønsby, er hun definitivt ude? Redigeret 31. Juli, 2014 af gomorra Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 31. Juli, 2014 He he Ja mon ikke? I følge Fjæsen er hun i Skagen endnu Del dette indlæg Link til indlæg
apollodrengen 29 Skrevet 31. Juli, 2014 ØV ØV ÆV. Jeg havde lykkeligt fortrængt min egen dumhed....... Nemlig at jeg aldrig nåede fornøjelsen at besøge hende. Nu er i skyld i jeg skal ærgre mig gul og blå i det næste stykke tid endnu engang. Moralen må være: udsæt aldrig et besøg hos nr 1 på to-do listen, man ved ikke hvornår den skønne pludselig er væk. Gad nok vide om man kan finde nogle af hendes billeder på nettet endnu? PS. Mig bekendt er Pernille helt ude af branchen. Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1198 Skrevet 31. Juli, 2014 Gad nok vide om man kan finde nogle af hendes billeder på nettet endnu? Her er der i hvert fald to billeder: '> http://www.bluemoon47.dk/pigerne/fittnes/pernille.htm 1 Del dette indlæg Link til indlæg
hygge2 178 Skrevet 29. Oktober, 2014 (edited) slettet jvf §4 LOL, der er vist en med lidt i klemme hos Pernille Jesus. Kom videre i dit liv Redigeret 29. Oktober, 2014 af Kowalski Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 29. Oktober, 2014 tykpik, dit indlæg er slettet jævnfør §4 om pigernes privatliv Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 29. Oktober, 2014 He he Ja mon ikke? I følge Fjæsen er hun i Skagen endnu Stalker du Miss Fitness? Hvis du har kendskab om hendes privatliv er det meget meget ufint at dele det med resten af Eg! Trine Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 29. Oktober, 2014 Som jeg læser det, er det Anni Fønsby der er i Skagen. Passer vel også meget godt med tidspunktet. Er det ikke der omkring de kendte opholder sig i Skagen og Anni Fønsby vil nok stadig gerne være en del af det pæne selskab. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 29. Oktober, 2014 (edited) forum bør som udgangspunkt ikke beflitte sig med at skrive om pensionerede piger. hverken anni fønsby eller pernille fitness er aktive i branchen. jo længere tråden bliver, jo mere spekuleres og oplyses der, så vi lukker den her Redigeret 29. Oktober, 2014 af Kowalski 2 Del dette indlæg Link til indlæg