Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har besøgt hende for et par år siden da jeg var på de kanter, husker det som en OK oplevelse. Hun gør meget ud af, at være diskret.

God fornøjelse

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der for ca. et halvt år siden, oplevelsen var sådan lidt meh, ikke god ikke dårlig, du skal dog kunne lide at lave alt arbejdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun er satme sløj.... besøgte hende for 3 mdr. siden. 

Fransk er ok, men så stopper det også der.

Ikke barberet forneden, vrider sig så man ikke kan komme ordentlig til.

Brug pengene på en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej drenge

ked af jeg har skuffet jer , men ved at det eneste jeg ikke går med til er , at man stikker fingerene op i min skede også rider jeg ikke , så kunne i måske sige hvilke ønsker i har . det er sket et par uger hvor jeg ikke kunne babere mig , da jeg havde fået eksem af det , så måtte holde en pause med det ... i kan få alle de stillingere i vil og to udløsninger på ½ time for 700 kr helt ærligt hvad er problemet og ikke altid der er kemi og mange ligger sgu bare på rygger og er absolut ikke imødekommende så ikke altid lige nemt at tilfredstille alle , men prøver at gøre hvad jeg kan ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun er satme sløj.... besøgte hende for 3 mdr. siden. 

Fransk er ok, men så stopper det også der.

Ikke barberet forneden, vrider sig så man ikke kan komme ordentlig til.

Brug pengene på en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly

Er jeg den eneste som undres over Sexkvindens indlæg og tone?

Det er da ikke en måde at skaffe flere kunder på. Desuden skulle du måske afstå fra at skrive uforståelige beskeder så sent om natten/ tidligt om morgenen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool

Nok den dårligste reklame jeg set.

Måske sexkviden bare skulle læse med og holde sig fra at kommentere, og så bruge sin tid på at gøre sig lidt bedre til at servicere sine kunder, så anmeldelserne bliver lidt bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Ja, det var da et KÆMPE selvmål hun fik lavet der.. Måske endda et Hattrick ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

soory skønne mænd , men ikke mig der har svaret , men min kæreste der opdagede jeg havde glemt at logge af imens jeg ikke var hjemme ...

ved godt i nok tænker ja det er fint med hende , hun prøver at redde sit eget skind

men jer der har været hos mig ved udmærket godt jeg er sød og rar ..

sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly

Er det et krav at man skal skrive som om man er beruset i det her indlæg ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexkvinden skrev, den 5/12/2014 at 17:20:

hej drenge

ked af jeg har skuffet jer , men ved at det eneste jeg ikke går med til er , at man stikker fingerene op i min skede også rider jeg ikke , så kunne i måske sige hvilke ønsker i har . det er sket et par uger hvor jeg ikke kunne babere mig , da jeg havde fået eksem af det , så måtte holde en pause med det ... i kan få alle de stillingere i vil og to udløsninger på ½ time for 700 kr helt ærligt hvad er problemet og ikke altid der er kemi og mange ligger sgu bare på rygger og er absolut ikke imødekommende så ikke altid lige nemt at tilfredstille alle , men prøver at gøre hvad jeg kan ....

Hej sexkvinden

Mænd tror tit, at fordi de betaler så er det kun en envejs fornøjelse og så tror de at vi skal kunne opføre os som SUPERWOMAN eller som de der kvinder de ser i SEXFILM. Jeg bakker dig fuldt op :-)

Godt Nytår

AMILF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...