HornyTurtle 164 Skrevet 30. Juli, 2014 Der var en ophedet debat for et par uger siden omkring et dansk forum hvor der var lagt nogle billeder ud af glædespiger, og så viste det sig vist efterfølgende at det var lidt af en and, for de billeder var åbenbart de samme som fra annoncerne. Måske af samme grund er tråden blevet slettet Anyway, jeg kiggede lige kort på siden og kunne se at der var meget andet interessant derpå. Jeg fik ikke tilføjet den til favoritter og nu kan jeg ikke huske navnet på siden Nogen der ved hvilken side jeg tænker på. På forhånd tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 30. Juli, 2014 Hvorfor skriver du at tråden er slettet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 164 Skrevet 30. Juli, 2014 Af uransaglige årsager kunne jeg ikke finde det, selvom jeg kunne huske at "advarsel" indgik i overskriften på indlægget. Jeg takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 30. Juli, 2014 Af uransaglige årsager kunne jeg ikke finde det, selvom jeg kunne huske at "advarsel" indgik i overskriften på indlægget. Forstår jeg ikke - søgning på "advarsel" eller "hende her" returnerer da masser af resultater at vælge imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg