Hop til indhold

Hvilket dansk forum?

Featured Replies

Skrevet

Der var en ophedet debat for et par uger siden omkring et dansk forum hvor der var lagt nogle billeder ud af glædespiger, og så viste det sig vist efterfølgende at det var lidt af en and, for de billeder var åbenbart de samme som fra annoncerne.

Måske af samme grund er tråden blevet slettet

Anyway, jeg kiggede lige kort på siden og kunne se at der var meget andet interessant derpå.

Jeg fik ikke tilføjet den til favoritter og nu kan jeg ikke huske navnet på siden :-(

Nogen der ved hvilken side jeg tænker på.

På forhånd tak for hjælpen

Skrevet

Hvorfor skriver du at tråden er slettet ?

Skrevet
  • Author

Af uransaglige årsager kunne jeg ikke finde det, selvom jeg kunne huske at "advarsel" indgik i overskriften på indlægget.

Jeg takker :-P

Skrevet

Af uransaglige årsager kunne jeg ikke finde det, selvom jeg kunne huske at "advarsel" indgik i overskriften på indlægget.

Forstår jeg ikke - søgning på "advarsel" eller "hende her" returnerer da masser af resultater at vælge imellem  :wink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.