Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=2872

Det er faktisk hende på de sidste 2 billeder.

Meget sød og imødekommende pige, hun insisterede på at jeg tog bad inden, måske meget godt i denne varme. ;)

Jeg var ret tændt og frisk på at komme igang med det samme, men hun satte tempoet en del ned og holdt fast i en GFE oplevelse. 

Det var ret godt, hun tog sig god tid, uden at man følte hun prøvede at trække tiden ud.

Et super BJ og hendes finger legede gerne med mit bagerste..... 

Kondom på og en stille ridetur. Hun kom efter 30 sekunders ridetur. Om hun fakede eller ej, ved jeg ikke, men hun blev ret våd, så jeg tror på det. 

Forskellige stillinger og afslutning i munden på hende. Et bad efterfølgende og jeg var på gaden efter 1 time for 1300.

Hun er meget køn, ikke glatbarberet og med stor indlevelse.

En super sød og fræk pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De piger er bare pragtfulde :-)

Kunne Hanna noget engelsk?

Ja trods mange meninger om det modsatte, tror jeg faktisk at de har ægte billeder på hjemmesiden. De har i hvert fald skiftet billederne af Miko ud nu at hun er rejst. De nye billeder - skulle være af Sakola - ser MEGET fristende ud, må jeg indrømme!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det har du ret i!  Så det betyder nok, at hvad de gør er, at finde nogle billeder til hver enkel pige, der ikke er ægte men som har en hvis lighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hana's billeder kunne dog godt være rigtige. Det ligner amatør billeder og google kan ikke finde andre varianter.

Men glimrende hvis de ligner. Det kan jeg respektere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Hana i går, og jeg kan også bekræfte at det er hende på de sidste billeder samt at hun taler fornuftigt nok engelsk.

Derudover giver hun en dejlig afslappet gang sex med kys over hele kroppen :)

kx18K3y.jpg1nFUsXv.jpgS54OvKY.jpgpeAzmMZ.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak!  Det er en meget god idé at lægge billederne ind her. For de forsvinder tit fra annoncerne når pigerne skiftes ud.

Hana ser ualmindeligt sød ud. Hvor gammel tror du, at hun er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg var forbi stedet i dag på Nørrebro i den kendte kælder

havde bestilt tid hos Sakula pga af D skål

højden passer, for hun er godt nok lille, D skål var skrumpet i vask, så det var højst en B skål og massage kan hun ikke finde ud af, det er hvad jeg vil kalde en indsmøring i olie og intet andet.

superfransk var middel og de 'danske' var med en overflod af underlige lyder og ansigter der er rent komik

fin lille bleg krop

bad før og efter med rent håndklæde og et kindkys samt et eller andet med at jeg skulle komme igen hvorefter hun pegede på sit hjerte  :D :D

stedet er en temmelig trist kælder

besøger ikke hende igen, men måske den anden pige som nok er Hana

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for at ofre dig som forsøgskanin Hippo! Synd at hun ikke måler op til de andres standard. Men så ved vi det. 

Kunne i forresten snakke lidt sammen på engelsk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuddler sagde den 01 Aug 2014 - 3:59 PM:

Tak for at ofre dig som forsøgskanin Hippo! Synd at hun ikke måler op til de andres standard. Men så ved vi det. 

Kunne i forresten snakke lidt sammen på engelsk?

det var meget begrænset

jeg ofre mig gerne, når min egen nysgerrighed bliver for stor  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men hende der Hana har hun sådan en ordenligt dusk ?.. -virker nemlig lidt afskrækkende for mig :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...