Hop til indhold

kender i DIAMONDGIRLS

Featured Replies

Skrevet

De ligger lige ved Islev st. og kig tidligere under navnet Islev pigerne, hvor jeg besøgte stedet en enkelt gang. Det var, såvidt jeg husker, en ok oplevelse, hverken dårlig ej heller fabelagtig. Derudover så bør det nævnes at det er placeret lige ved siden af et pizzeria som har åbent det meste af natten, så det er nok så som så med diskretionen. 

Skrevet

Tja.... også flere år siden her, og tror ikke hende Blondie er tilstede der, man du kan jo blive positivt overrasket , men tror det næppe, samt deres lokaler tidligere, simpelthen det værste slidte skrammel af et glædes rum og specielt til prisen , Lignede dengang mormors dagligstue , ikke noget lækkert , nice og futuristisk der, men de kan selvfølgelig have brugt noget guld på udstyr og maling efter tidligere renovering, spændende , Du må da endelig lige melde tilbage efter "take one for the team".

venligst Nicey. :cool:

Skrevet
  • Author

Tja.... også flere år siden her, og tror ikke hende Blondie er tilstede der, man du kan jo blive positivt overrasket , men tror det næppe, samt deres lokaler tidligere, simpelthen det værste slidte skrammel af et glædes rum og specielt til prisen , Lignede dengang mormors dagligstue , ikke noget lækkert , nice og futuristisk der, men de kan selvfølgelig have brugt noget guld på udstyr og maling efter tidligere renovering, spændende , Du må da endelig lige melde tilbage efter "take one for the team".

venligst Nicey. :cool:

tak drenge, kan være jeg kigger forbi og så må jeg jo bare smutte igen, hvis der er en ruin og pigerne ikke der er...

gør jeg det, skal i nok høre nærmere selvfølgelig

Skrevet

Jeg var der en del for 2-3 år siden. Og går heller ikke personligt meget op i lokalerne. Men jeg fandt andre græsgange hvor pigerne var sødere og/eller priserne billigere. Der var en guldklump i ny og næ, så du kan da sagtens være heldig og finde en pige der, som er både fræk og sød. Jeg hører i hvert fald gerne hvis der er nogen, som er et besøg værd. Dengang var billederne en blanding af ægte og fakes.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.