Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

http://www.mon-cherie.dk/

Det var blevet tid til en ny oplevelse. Fik kig på Maria hos Mon-Cherie i Rødovre. Bordellet er nok velkendt for de fleste og et sted hvor jeg kan lide at være på besøg som gæst. Maria lød spændende med både flotte billeder og fin tekst. Og ja - både billederne og teksten er faktisk utroligt tæt på virkeligheden. Hun er en både meget sød, venlig og smuk pige. Kemien var der med det samme. Dkk 800 for dansk og gensidigt fransk skiftede hænder og de var heldigvis givet rigtigt godt ud. Det blev en varm og lidenskabelig stund i godt selskab. Og hun havde ikke spor travlt - dejligt når det er tilfældet. Både alder og højde/drøjde passer udmærket med omtalen. Nu frygtede jeg på forhånd at en pige der har været fotograferet til Rapport ville være en omgang professionel og kold fisk - men det var på ingen måde tilfældet. Skulle jeg overhovedet komme med et men var det nok at hun ikke var helt så gavmild med tungekyssene som jeg kunne drømme om. Men det ændre ikke på at oplevelsen var rigtig god og jeg kunne sagtens finde på at komme igen. Kan anbefales.

Skrevet

Tak for tippet og anmeldelsen, hun ser sprød ud :smile: Lyder som et fint bud på en GFE oplevelse.

Mener at have set de billeder tidligere tilhørende massageannonce, så tror ikke hun er 100% ny i gamet.

Det gør så heller ikke noget hvis erfaringen kan være med til at give en lækker oplevelse :wink:

Redigeret af Lombardo

Skrevet

Har vi en ide om hvem i rapport der er tale om

Skrevet
  • Author

Har vi en ide om hvem i rapport der er tale om

Nej - og det ville efter min opfattelse være meget upassende hvis der er nogle i det her forum der begynder at prøve at "forske" for at afsløre

pigens identitet ved at gennemsøge gamle blade osv. 

Jeg foretrækker klart at min identitet ikke bliver afsløret her på forum. Mon ikke pigerne forventer vores tilsvarende

diskretion?

Skrevet

Slet ingen? :unsure:

Saxo

Skrevet

Jo mig i går. Tungekys udeblev og hendes alder på 23 holder ikke, mindst 10 år ældre... men når det så er sagt, så var hun meget medlevende og fræk, og jeg syntes at hun var et godt knald, som jeg gerne gentager:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.