Smed 24 Skrevet 29. Juli, 2014 Vil lige høre om der var nogle der kunde tænke sig at komme med på en tur til Tyskland fra Jylland. Jeg har bil så kunde vi jo dele om diesel til bilen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH2200 58 Skrevet 29. Juli, 2014 Vil lige høre om der var nogle der kunde tænke sig at komme med på en tur til Tyskland fra Jylland. Jeg har bil så kunde vi jo dele om diesel til bilen. Hvornår tænker du? Og hvilken fkk klub har du i tankerne:)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 29. Juli, 2014 Hvor kør du fra? i jylland, er frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smed 24 Skrevet 29. Juli, 2014 Jeg ved ikke lige hvornår, det er når det lige passer. Hvor vi køre hen ja...... Ja jeg køre fra Viborg. Det kunde jo være en fredag ved kl 1200 også retur søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 29. Juli, 2014 er selv fra holstebro så det ville være perfekt. er det artemis berlin eller hvor vil du gerne hen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smed 24 Skrevet 29. Juli, 2014 Ved ikke om Berlin er forlangt at køre men det er da en mulighed. Jeg tænkte på Hamborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 29. Juli, 2014 kan vi også godt.. det er kun godt 2 timer mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 31. Juli, 2014 Jeg kører til Berlin fra Viborg mandag og retur onsdag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smed 24 Skrevet 31. Juli, 2014 Den 16 17 aug bliver der nok en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg