Hop til indhold
92martin

agnes, luderbus

Recommended Posts

Nogle som har været nede ved agnes i camperen ved grænse overgangen ved kruså... Jeg var der nede for et lille stykke tid siden, og synes ikke helt hun lever op til de billeder man ser.... Hun skulle efter sigende have små faste a skåles brystet, men jeg mødte nogle kæmpe store hænge brystet.. Ikke så frækt... Gav hende 300 for 15 min... Hun satte hurtigt kondom på mig, efter hun tog mine boksershorts af, og så var hun allerede klar, lige efter min stil... Men synes nu ikke hun var særlig stram, og var lidt svært at komme til for bryster og hendes buttede mave.... Så ikke den frækkerste pige, men kom da alligevel efter 30 sek oppe i hende.... Så prisen var god nok.. Men blev da alligevel lidt skuffet......

Nogle som også har været nede hos hende.. Ville gerne høre jeres oplevelser med hende.... Og er det flere steder med sådan nogle luder busser...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Luderbusser og campingvogne, er typisk for de der har været for længe i branchen og ikke kan få på bordeller. Derfor de er slidte og gamle og har lave priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

sku ikke Agnes du har været på, hun har små bryster og er stram og giver en god service....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så må der være en tredje pige for det er heller ikke Inga. Hende besøgte jeg i sidste uge og hun er agu en ung lækker sag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan man bare køre der ned og så står der en vogn hvor man kan banke på døren ..eller hvordan forgår det..smiler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser fin ud, men over mit budget og man skulle jo heller ikke BO i den vel? ;)

Hvorfor ikke? - Så kunne du jo drage hele landet rundt til dine elskere, finde nogle diskrete P-pladser eller campingpladser, hvor du kunne besøges. Bare sørg for at der er indbygget toilet og senge der ikke knirker  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gå ind på: https://sexnord.net/profiles/schnellsuche?search=Harrislee

så kan man se hvem der pt. er i bussen.

https://sexnord.net/profile/8446/Harrislee/Patrycja

Er vist den "nye" pige 

Pigerne tilhører åbenbart en ring af beboelsesvogne:

http://paradies69.com/unser-girls.html

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle som har været nede ved agnes i camperen ved grænse overgangen ved kruså...

Kommer man sydfra ad rute 200, er det den først P-plads lige efter Poetz ved Kupfermühle - lige modsat den store trappe op til Best Western og vognen holder ligesom lidt inde i hjørnet fra ca. kl. 1000 om formiddagen til ca. kl. 2200 om aftenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...