Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Lyngby Thai forleden ... http://www.thailyngby.dk/. 

Bestilte en time med Thea. Sød og flot pige ... i god form og formentlig i slut tyverne. A skåls bryster ... meget følsomme. Flad mave. Og en rund bagdel ... lidt brazzer-agtig. Hun gav en god, men ikke hård massage. Langstrakte strøg, som er meget beroligende. 

Efter en halv times tid stillede hun spørgsmålet om ekstra, og vi aftalte hele pakken .. 1200 kr., hvilket er en god pris. Oplevelsen var super. Massagen er nok ikke til gentagelse, men ekstra-delen er. 

Skrevet

Tror jeg mødte den samme pige idag. Da jeg kom fik jeg at vide at de kun tilbød olie og Thai. Ikke noget andet. Vi aftalte en times olie til 350. Hun startede med en OK rygmassage. Efter 10-15 min bad hun mig vende mig om hvorefter hun masserede mine ben på forsiden. Efter lidt tid tilbød hun HJ for 250, ekstra. Dette afslog jeg, da jeg ikke gider forhandler efter vi er gået igang. Resten af massagen fokuserede hun mest på mine ben og var meget omhyggelig med ikke at komme indenfor "rækkevidde". Jeg kommer ikke igen. 

Skrevet
  • Author

Tak ... det husker jeg 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.