Biltong 190 Skrevet 28. Juli, 2014 (edited) De har begge en stor forkærlighed for mindedage for de gange de har fået tæv i krige .... nå ja og så det her Redigeret 28. Juli, 2014 af Biltong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestsj81 2565 Skrevet 28. Juli, 2014 (edited) vil hermed gerne undskylde for at hive lands gennemsnittet ned Redigeret 28. Juli, 2014 af vestsj81 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Juli, 2014 Ja så kan man da tale om den lille forskel. Sølle 4 cm variation fra mindst til størst! Er det noget at lave statistik på? Havde vi snakket om små itaienske spaghettier på 8 cm og store tyske pølser på 20 cm, som gennemsnit, så var der noget at snakke om. Der burde have været en parrallel undersøgelser af punanier. Så ville man nok finde ud af at tingene passede fint sammen, tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Juli, 2014 (edited) "- I forhold til Bosnien, så er det noget, man godt kan fornemme. De har jo masser af mænd med store hænder og fødder, så det virker naturligt. Og hollænderne er jo også kendte for deres store ansigter, så det kommer ikke bag på mig, siger Joan Ørting." Bzzzz ... kuk kuk .... pling ... kapow ... Memo til Joan: ikke spise magiske svampe før du skal interviewes! Håber hendes uddannelser er underbygget af lidt mere velfunderet empiri! Redigeret 28. Juli, 2014 af hot6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 28. Juli, 2014 Det er en underlødig artikel, og Joan Ørting skal så kommentere, og hun lukker bare det værste sludder ud. Jeg kan med sikkerhed sige, at skandinaver er bedre udstyret end ungarere. Et halvthundrede ungarske lu.... har sagt det enstemmigt, og de kan ikke tage fejl allesammen. Det med størrelsen på hænder og fødder - vrøvl. Men der er nok en sammenhæng med folks højde, men vi skandinaver er jo også blandt de højeste i verden. Men ellers skulle det vist være congolesere, der er bedst udstyret - og det tror jeg på! 18 cm i gennemsnit, så vidt jeg husker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg