Hop til indhold
Gungner

Harmony påklædning.

Recommended Posts

Efter at have læst en del begejstrede indlæg angående Harmony, agter jeg at tage derned for at checke troværdigheden i disse.

Det bliver ikke en fornøjelsestur; men et rent kontrolbesøg.  :-P

Jeg skal berette om eventuelle uregelmæssigheder og umoralske hændelser jeg måtte støde på.

Stedes kaldes en FKK-club. er pigerne helt nøgne eller lidt påklædt, på en tysk side var der en der brokkede sig over at der altid var Dessurtag (undertøjsdag).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

De har næsten alle sammen lidt tøj på. Nogle går rundt med bare bryster og andre uden trusser. Men det er sjældent du ser en helt nøgen pige. Jo det sker tit der er nøgne når de går fra rummet og tilbage til badet men ellers ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer også en inspektions tur, men det bliver på en hverdag, så ved ikke rigtig hvor meget der er at kigge på! Kan man stole på listen af tilstede værende piger på deres hjemmeside?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer også en inspektions tur, men det bliver på en hverdag, så ved ikke rigtig hvor meget der er at kigge på! Kan man stole på listen af tilstede værende piger på deres hjemmeside?

Som jeg har forstået det kommer pigerne på siden med "anwesend" dvs. tilstede, når de ankommer. Så den viser hvem der er der.

Siden kan ikke bruges til planlægning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Harmony har de fleste piger trusser og BH på, men nogle smider BH'en...(Sjældent trusserne - som på Artemis f.eks.)

 

Pas nu på ikke at overanstrenge dig, på sådan et kontrolbesøg... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, sørg nu for, at når i laver jeres inspektioner, at i inkludere både at dufte, smage, føle og nøje beskriver det hele på disse pergamenter. Husk nu, det kan man naturligvis ikke gøre, på en saglig måde, hvis man lader sig rive med af seksuelle stemninger... :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...