Hop til indhold
Guest aloha

Hvor finder jeg en Petite/Ung pige

Recommended Posts

Guest aloha

Hej

Hvor finder jeg en petite/ung pige i storkøbenhavn/omegn.

Som minimum gerne superfransk på menuen, men gerne mega og evt. anal

Nogen der kan komme med gode ideer, søger nu og her eller i aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Hej Nicey

Hun laver kun aftaler over mail, har skam skrevet til hende men tror det er svært at lave en aftale på dagen med hende :) - så er åben overfor andre forslag 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaa , jeg tænkte bare at hun er da sprød og petite, og så med alt det du efterlyser af extra det er vist all inclusive  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Nicey, yes men har tidligere haft stor glæde sammen med diverse amatør/semi pro piger - men synes det bliver sværere og sværere at "støve" op - så nu tænkte jeg at jeg kunne prøve herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmmm skal jeg råde dig så fortsæt med muligheder på det Niveau, Jeg vil vove at påstå at med alle indlæg her på sitet , er der max. 25 funklende stjerner og resten er som dagen rammes eller bare øv og ærgeligt, men får du overskud af amatør/semi pro, så må vi da lige have et møde over noget god mad  :cool:

Venligst Nicey.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...