Hop til indhold

Hotel værelse med eget jacuzzi?

Featured Replies

Skrevet

Hej, ville høre om nogen kendte et hotel med eget jacuzzi på værelset omkring København området? Til omkring 1000-1500kr

Skrevet

Hej, ville høre om nogen kendte et hotel med eget jacuzzi på værelset omkring København området? Til omkring 1000-1500kr

Hvis du søger her:

http://www.mrjet.dk/hotel/

og krydser "Spa" af skulle der være flere muligheder i det prisleje du anfører, men uden konkret dato er det svært at vide om der er ledigt.

Hvis du booker 4 nætter, får du sidste nat gratis og hvis du sender en PB, får du min rabatkode.

Du kan også bare selv søge på:

"København" og så specificere din søgning.

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=k%C3%B8benhavn

Sådan kan man gøre over hele verden - faktisk ret nemt  :)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
  • Author

Mange tak :) jeg ville egentlig bar have en overnatning fra 8-9 august. Men med jacuzzi/bobbelbad inde på selve værelset til omkring den pris

Skrevet

Mange tak :) jeg ville egentlig bar have en overnatning fra 8-9 august. Men med jacuzzi/bobbelbad inde på selve værelset til omkring den pris

Om det er inde på selve værelset eller i et tilstødende badeværelse - der er du nok nødt til selv at ringe/emaile og spørge ad - evt. kan du så også booke samtidigt - giver måske lidt ekstra indtægt til hotellet, da de så kan køre det udenom et bookingbureau  :)

Skrevet
  • Author

Ja mente på badeværelset Hehe :) ja må lige prøve ringe og høre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.