Hop til indhold
Pjotr

Berlin och Kamilla la Dee

Recommended Posts

Under några dagar i Berlin hinner jag med många sevärdheter, t.ex. konst på Gemäldegalerie, Neues Galerie, Museum Berggruen och Sammlung Scharf-Gerstenberg. Paul Klee- utställningen på den senare var en stor upplevelse.

Men jag har också några sexupplevelser. Men de första är besvikelser/skuffelser. Till att börja med visar det sig att Tiffany på Ritter Strasse har stängt. De letar efter ny adress. För det andra motsvarar inte Liberty mina förväntningar. Jag blir på vanligt maner presenterad för sju-åtta piger, och ingen faller mig egentligen i smaken. Jag bestämmer mig ändå för Ina, som visar sig vara från Ukraina. Sexet med henne var dock helt likgiltigt. Samma dag åker jag därför till Maison d' Envie på Danziger Strasse. Här träffar jag fem skönheter, alla latinas. Mitt val faller på Ruby, som visar sig vara kubanska bosatt i Las Palmas. Liksom sina kollegor vistas hon i Berlin ca en månad i taget.

Ruby har en kropp " to die for", och sexet med henne är härligt, hon är inlevelsefull. Det enda negativa: hon stör mig mot slutet genom att upprepa "come", " come", " come" ...

Eftersom dessa relativa besvikelser väljer jag nästa dag att besöka Kamilla la Dee. Jag kanske ska tillägga att jag gjort bedömningen att platser som Artemis och Erlebnis Wohnung inte är för mig. Delvis är detta av åldersskäl. Som 57-åring inbillar jag mig att klinikerna helt enkelt passar mig bättre.

Kamilla la Dee på Blissestrasse 33 faller mig verkligen i smaken, men besöken där påverkas en aning av att det är fruktansvärt varmt. Rummen har visserligen fläktar, men de hjälper inte mycket. Hur som helst gör värmen att jag begränsar mig till två 45-minutersbesök. Jag duschar både före och efter sexet.

Den första jag möter ( efter sedvanligt hälsande på 6-8 skönheter) är tyska Katharina, blondin, smärt, lång och 30 år. Vi börjar med att tala med varandra. Sedan inleder hon med att klä av mig och kysser mig nerifrån och upp och sedan tillbaka igen. Hon tungkysser som en ängel och det franska kör hon utan kondom. Resten behöver jag inte gå in på, men sexet är intensivt, inlevelsefullt och helt underbart. Jag kommer när det bara är några minuter kvar av tiden, men Katharina har ingen brådska, och när jag återigen tar en dusch har det gått ca en timma. Jag är oerhört nöjd med mitt möte med Katharina, och glädjen verkar delad.

Två dagar senare var jag tillbaka för att möta 23-åriga Justine (fransyska). Jag kände mig först osäker på åldersskillnaden oss emellan, men hon var precis lika naturlig som hon beskrivs på hemsidan, och i mina ögon helt gudomligt vacker. Hennes kropp är fast och närmast gymnastiskt byggd med små naturliga bröst. Hon är samtidigt mycket feminin, och har ett leende som både är sött och sexigt. Skulle jag verkligen få ha sex med denna otroliga skönhet?

Vi inledde med att prata i kanske fem minuter. Sedan började hon röra sin kropp mot min, mestadels med de små brösten. Snart befann sig hennes huvud i höjd med min pik som hon börjar smeka. Varje rörelse var väl avvägd, som ett konstnummer. Efter att hon givit mig flera minuters intensiv franskt ställde hon sig på alla fyra och placerade sitt underliv framför mig. Nu var det så hennes tur att njuta.

Det som sedan följde hade flera akter, men i mina minnesbilder har hennes reverse cowgirl särskilt stor kraft. Jag har sällan upplevt något så intensivt skönt eller någon lika upphetsande syn. Hela akten var från hennes sida ett konststycke där varje rörelse hade mening. Samtidigt tog hennes inlevelse och intensitet udden ur det faktum att det hela givetvis också var just ett skådespel. Men hon spelade sin roll synnerligen väl.

Efteråt ville hon prata litteratur, amerikansk, fransk och tysk med mig. Jag vet inte vad det är med mig som gör att glädjepiger gärna vill tala litteratur.

Hur som helst gick jag mycket upplyft från mina bägge besök på Kamilla la Dee. Hos både Katharina och Justine fick jag upplevelser som jag länge kommer att bära med mig. De förtjänar verkligen båda att kallas glädjepiger.

Ett avslutande tips: genom deras tyskspråkiga sidor kan man få fram pigernas dagliga vaktplan. Där finns det också länkat till flickorna, och Justine ser precis lika vacker/smuk ut i verkligheten som på bilderna. Katharina finns ännu inte på fotografi, men sådana kommer tydligen snart.

Jag beklagar att jag inte tillfogat länkar, men jag har skrivit på en ipad, och länkhanteringen fungerar inte lika enkelt som på pc. De ställen jag nämner finns dock länkade till på andra trådar.

Nästa gång jag befinner mig i Berlin, kommer Kamilla la Dee vara den enda "kliniken" jag besöker. För min ekonomis skull ska jag möjligen vara tacksam för att ett ställe av detta slag inte finns i Köpenhamn. 120 euro för 45-50 minuter för den service och kvalitet som här erbjöds är minst sagt rimligt. De danska klinikpriserna känns omvänt plötsligt mycket höga.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det är riktigt, och vaktscheman finner man under Terminvorschau. Där kan man också få syn på den sensuella och smukke Justine.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...