Hop til indhold
asspassion

Positiv oplevelse Skt Jørgens Gade

Recommended Posts

Tog chancen og gik ind på klinikken Skt Jørgens Gade 33C.

 

Møder en høj flot mørk pige, - wow. Vi begynder hurtigt at spinde sammen, hun er utrolig sød snakker dansk og engelsk.

 

Bestildte en gang dansk til kr. 500,- Af en eller anden grund gik vi utrolig godt i spind med hinanden. Vi sexede og nød begge hinanden, - vil ikke gå i detaljer.

 

Bagefter snakkede vi længe, - og det var mig som måtte bryde op da jeg måtte videre i teksten. Hun ville prøve og oprette en profil her på Eroguiden, da hun gerne vil finde flere kunder.

 

Hun får absolut min varmeste anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog chancen og gik ind på klinikken Skt Jørgens Gade 33C.

 

Møder en høj flot mørk pige, - wow. Vi begynder hurtigt at spinde sammen, hun er utrolig sød snakker dansk og engelsk.

 

Bestildte en gang dansk til kr. 500,- Af en eller anden grund gik vi utrolig godt i spind med hinanden. Vi sexede og nød begge hinanden, - vil ikke gå i detaljer.

 

Bagefter snakkede vi længe, - og det var mig som måtte bryde op da jeg måtte videre i teksten. Hun ville prøve og oprette en profil her på Eroguiden, da hun gerne vil finde flere kunder.

 

Hun får absolut min varmeste anbefaling.

1000 tak skal du have, hilsen Tifany Dreams

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der nogen annonce nogen steder ? eller prisliste ??  billeder ?

 

Da jeg ved der har været klinik på adressen i mange år, tog jeg chancen og gik ind.

 

Hun er utrolig sød og let at snakke med, så du kan da altid bare gå ind og spørge hende. Jeg mener hun sagde hun tog kr. 1100,- for en time.

 

Det er den første sorte pige jeg har mødt hvor oplevelsen har været posivtiv. Det er en pige jeg helt sikkert vil komme og besøge igen, - men så bliver det den store pakke med græsk incl. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej asspasion

Lyder til vi har fået en god sort massagepige i Odense ? Det lyder rigtig spændende din oplevelse! Hvad vil du skyde hende til af alder og vægt/kroppen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi må jo takke "guldgraveren" Asspassion for endnu et fund til os. Først fik han øje på "fræk og diskret tøs" Fyn og nu denne skønne, frække mørke kvinde.

Fine fund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kørt forbi et par gange. Hvor går man hen efter man er gået gennem porten?

 

Du går igennem porten "står 33C henover", - der er en dør til venstre, lige når du er gået igennem porten.

 

Kommer du i bil parkere du lidt længere fremme, hvor der er en P-plads til højre, hvis du kommer fra centrum. Parkere bilen og gå tilbage (100 m.) i den retning du kom kørende fra (hvis du kom retning centrum).

Når du når ned til porten på din venstre side, kan du se gavlen på nabo huset rage ud i fortovet, der ligger porten så inde i venstre hjørne.

 

Men som skrevet tidligere er hun i København i denne uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem efter et besøg ved Tiffany.

 

Den pige er da bare noget af det mest vidunderlige en mand kan komme ud for!

 

Hun er ganske fantastisk velskabt hvis man er til E. boobs, hvepsetalje med flad hård mave og en  latino bagdel man slet ikke kan beskrive med ord.

Og hun er rigtig kælen. :)

 

Fransk / dansk til 700 kr. Hun sutter dejligt blidt og tog den helt til roden :)

Så en ridetur med udsigt til hendes fantastiske boobs, som hun godt kan li man slikker på, afsluttet med en god gang doggystyle :)

 

Hun er let at snakke med, blander dansk og engelsk lidt, smilende og sød.

 

Vær sød ved hende, og hendes veninde Kisha, og vi kan sikkert nyde godt af disse 2 små perler længe i Odense :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen form for tidsbestilling eller forhåndsaftale med Tiffany? Hvis man ringer får man blot information om adresse og menu af en telefonsvarer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De gange jeg har været på stedet har jeg bare ringet på døren,og derefter blev der åbent.tror ikke man bestiller tid der.hvis der er optaget åbner de bare ikke,så må man lige gå en lille tur imens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De åbner fordi de ved det altid har været sådan det foregik der på stedet.

 

Men de vil MEGET hellere have at man ringer og bestiller tid, Skulle jeg hilse og sige :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...