Guest Grækeren Skrevet 27. Juli, 2014 (edited) Hejsa...der er dukket en lyserød tekstboks op på forsiden med følgende: Emails Disabled Emails that we send to you are being returned, we have automatically disabled any emails we send to you. Update Your Email Address ...har prøvet at opdatere min mail, men der kommer en meddelelse om at den allerede er i brug ?????... ....andre der har fået den, eller er der noget der kan gøres ???? Redigeret 27. Juli, 2014 af Grækeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 27. Juli, 2014 Jeps - jeg har det samme problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 27. Juli, 2014 Mit bud ville være en mail adresse efter @ som dette forum ikke er glad for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 27. Juli, 2014 Mit bud ville være en mail adresse efter @ som dette forum ikke er glad for ....ikke lige med hvad du mener med ikke glad for det er en valied adr som er gyldig, og som bliver brugt her og andre steder....den er der ingen hokus pokus ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Juli, 2014 EG kan ikke srbejde med æøå i adresser og nicks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Juli, 2014 AE, Godt og konstruktivt svar, som jeg mener er det rigtige. Thumps up. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg