Hop til indhold

Carolina igen igen

Featured Replies

Skrevet

http://www.pussygalores.dk/

Havde egentlig sat snuden op efter en gang Thai. Overvejede Amager storbarmet Thai som annoncerer i EB i dag, og ellers en tur til Ålborggade 1, men men

Carolina var på vagt hos PG og hende kan jeg sgu ikke rigtigt få ud af systemet!

Ringede og fik tid – det skulle være forholdsvis tidligt – det er jo ikke til at udfolde sig på lagnerne i den her hede. Hun er en populær pige – Ringede lidt over 9 men jep: hun var optaget. Fik så arrangeret en tid 10.30 ( og der var den allerede mere end lun )

Sød og hyggelig modtagelse af tele og ind i et af værelserne. Man skal godt nok ikke være dårlig til bens hvis man vil op i de høkasser de har dernede – de har dog en trappe stige, så… men det behøver jeg heldigvis ikke endnu.

Den ”berømte” lyd af stiletter der nærmer sig og let banken på. Selvom jeg har besøgt hende før, så dunker hjertet alligevel et par takter hurtigere.

Jeg er som sagt solgt til stanglakrids. Den pige har en krop og en udstråling der bare er forbudt for børn. Ved godt, at det ikke er alle der deler min begejstring, men jeg har det altså super fint med Carolina.

Nå, men gav hende pengene, og hun vendte tilbage efter et par minutter.

Hjalp lige med at rigge til, men det var ikke bare sådan lige til. De havde heldigvis en gulvventilator, men den kørte for  fuld tryk, så håndklæder, køkkenrulle mm blafrede rundt, men med fælles front fik vi lagt forskellige remedier hen over..

Læg dig op i sengen kvidrede den skønne, men jeg vil altså gerne stå og pille lidt og det er heldigvis ikke noget problem. Hun fik smidt BH’en og de skønne skønne babser væltede ud, og jeg gik straks til angreb.

Så var det tid til at krænge trusserne af hende, og den fantastisk bagdel kom til syne – for fanden altså – det er et syn for guder. Fik kysset og slikket hen ned ad ryggen; ned af lårene og ikke mindst den skønne røv fik tunge – hun tænder vildt på at blive slikket og kysset de steder, så hun var godt i stødet.

Op i sengen og hun gav svensk med olie mens jeg fornøjet gramsede videre på der store forlygter.

Må jeg sætte mig op på dit ansigt? Ja da… og tungen kom på arbejde i den drivmåde skønne mis, og fik da også slikket hende til orgasme – so far so good, men…

Orgasmen blokerede nu for dejlighedens blære – hun kunne ikke tisse. Prøvede alverdens ting og sager, men ud ville det bare ikke. Trykkede på maven osv i en rum tid, og så endelig var der hul igennem. Ikke et vandfald som sidste gang, men da ok. Staklen havde væltet 1½ liter vand indenbords og maven var spændt til bristepunktet, og ud kom det som sagt også. ( noget af det )

Lidt hyggesnak og ud i heden, Hun tog heldigvis ikke undertøj på mens hun gjorde klar til at lukke mig ud, så jeg gik i behørig afstand bag hende og fik snasket de sidste indtryk til mig af den utrolige røv der blidt ”gyngede” mens hun gik. Den fik selvfølgelig også lige det ”berømte” klem inden jeg blev lukket helt ud og turen hjemad kunne begynde – det var gået alt for hurtigt ( selvom jeg nok fik 20 minutter sammenlagt ) havde jo heller ikke betalt for mere.

Desværre, eller måske heldigvis ( for økonomien ) rammer hendes vagter ikke altid lige med, at jeg har en af sjældne fridage om søndagen. Men jeg skal af sted igen ( og igen og igen ) – jeg har det helt fint med hende; fik jeg også fortalt og hun svarede, at jeg ALTID var MEGET velkommen. Skal hun vel sige, men tror faktisk godt hun kan lide samværet og den/de lidt anderledes seancer.

God varm søndag!!

Skrevet

Tak for den. Har savnet noget mere anmeldelse fra PG, fordi stedet ligger ret praktisk for mig, men ligesom så mange klinikker kan valget af piger var lidt af et lotteri.

Skrevet

Jeg kan ikke finde Carolina på deres hjemmeside har du et link?

Skrevet

Ja, det er det rigtige link. Kunne ikke indsætte da jeg skrev.

Og trykker man på Carolina på deres vagtplan får man Holly.. :???: men ellers kan man søge under piger, så kommer dejlige Carolina frem.

Anyways:

Nej, det er ikke mange anmeldseler der findes af pigerne på PG, og jeg har kun besøgt Carolina der, så hvordan og hvorledes med de andre kan jeg ikke udtale mig om.

Hun har nogle fantastisk store dejlige ægte bryster, men J-skål? Tror ikke lige de er i den størrelse - se Trine Big boobs her:

http://www.madonna-delux.net/TRINE.html

nok mere rigtigt, men jeg klager ikke!! De sidder lige i skabet - forsigtigt gæt er nok en F/G skål men gør det som sagt ikke mindre vildt. Faste, tunge og ja; havde jeg skrevet krammevenlige osv( hun smækkede dem lige op i synet på mig, så de fik faktisk også tunge en masse ) ville suplerlativerne  ingen ende tage.

Dejlig er hun sgu.... :mrgreen:

Skrevet

Jeg har aldrig været i tvivl om, at du har et svagt punkt her :) :)

Skrevet

Nej det er slet skjult - I know.. :oops:

Skrevet

Trine bigboobs kan jeg svært anbefale. De er HUGE og hun ved hvad kunderne kommer for: At blive begravet mellem store bryster, at se dem gynge, at ælte og krammer, og at male dem med hvide klatter til sidst.

Brysterne opfylder alle ønsker. Og som bonus er hun helt vildt fræk, glad og dejlig at være i selskab med.

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der ved om det er den samme Carolina som er ved Koldingpigerne?

• 2 months later...
Skrevet

Har også prøvet Carolina og hun er total lækker, som jeg siger, du er så lækker at jeg kunne æde din afføring

Skrevet

Har også prøvet Carolina og hun er total lækker, som jeg siger, du er så lækker at jeg kunne æde din afføring, havde bare alm sex med hende ikke noget tisse sex til mig

Redigeret af klinikfuckers

Skrevet

Nogen der ved om det er den samme Carolina som er ved Koldingpigerne?

Hun har været der, overvejede at køre fra Nordjylland og ned til hende
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.