Hop til indhold
warmgun

Gamle tråde

Recommended Posts

Jeg kom til at genoplive en gammel tråd, fordi jeg søgte og søgeordet gav en absolut aktuel tråd og den gamle. Da jeg ikke bemærkede trådens alder, skrev jeg i den - et link, der var tænkt som hjælp til trådstarter. Derefter er der kommet to negative indlæg i tråden om, hvorfor man genopliver en gammel tråd.

Jeg kan kun sige, at hvis de to skribenter ikke ønskede at læse nyt indhold i en gammel tråd, kunne de jo have ladet være med at åbne den. Hvis de ikke havde bemærket trådens alder - ja så gjorde de sig "skyldige" i samme "forseelse" som mig, og dermed bør jeg vel være undskyldt, at jeg ikke bemærkede trådens alder - og dermed er der jo så ikke noget at brokke sig over!

Desværre er der nogle her på EG, der er meget hurtige til at hakke på andre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Personligt synes jeg, at det er hyggeligt, når gamle tråde genoptages... Nye folk kommer til og dermed også andre nuancer - og de garvede herinde er jo også trætte af, når en NY tråd oprettes om et "gammelt" emne... Kan ikke se problemet - eller at det bør være et problem...

EG har vist intet regelsæt, mig bekendt, der gør sig gældende i disse tilfælde...?

Rummelighed og tolerance er nøgleordene... Meeen det er liidt svært at efterleve indimellem... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom til at genoplive en gammel tråd, fordi jeg søgte og søgeordet gav en absolut aktuel tråd og den gamle. Da jeg ikke bemærkede trådens alder, skrev jeg i den - et link, der var tænkt som hjælp til trådstarter. Derefter er der kommet to negative indlæg i tråden om, hvorfor man genopliver en gammel tråd.

Jeg kan kun sige, at hvis de to skribenter ikke ønskede at læse nyt indhold i en gammel tråd, kunne de jo have ladet være med at åbne den. Hvis de ikke havde bemærket trådens alder - ja så gjorde de sig "skyldige" i samme "forseelse" som mig, og dermed bør jeg vel være undskyldt, at jeg ikke bemærkede trådens alder - og dermed er der jo så ikke noget at brokke sig over!

Desværre er der nogle her på EG, der er meget hurtige til at hakke på andre...

Folk har vist bare forskellige meninger om dette.

- Hvorfor skriver du i en meget gammel tråd ??

eller

- Man opretter en ny tråd, og folk kommenterer at det emne har været oppe og vende 10 gange før

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv kommet til at skrive i en tråd, hvor sidste indlæg var over et år gammelt. Det kan altså ske, så ingen fordømmelse fra mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Personligt synes jeg, at det er hyggeligt, når gamle tråde genoptages... Nye folk kommer til og dermed også andre nuancer - og de garvede herinde er jo også trætte af, når en NY tråd oprettes om et "gammelt" emne... Kan ikke se problemet - eller at det bør være et problem...

EG har vist intet regelsæt, mig bekendt, der gør sig gældende i disse tilfælde...?

Rummelighed og tolerance er nøgleordene... Meeen det er liidt svært at efterleve indimellem... ;)din replik

Må sige mig 100% enig med den smukke mor ( :P) - og savner at høflighed og overbærenhed kommer på mode igen.

Det er bestemt ikke fordi jeg ikke selv kan krumme tæer over andres reaktioner - så jeg har 'fundet' denne leveregel:

"Hvis du er kritisk, så skriv fra leveren, og smid det ud. Vent mindst 5 minutter, og skriv din replik igen."

Virker fint på sådanne nogen som mig i alle fald...  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er selv kommet til at skrive i en tråd, hvor sidste indlæg var over et år gammelt. Det kan altså ske, så ingen fordømmelse fra mig.

Skrevet 12 juni 2014 - 19:55

Nej, du har da fat i noget.

Nu er diskussionen om "luder" dukket op for 3. eller 4. gang. Og den om "følelser" for (læs: forelskelse i ) en glædespige har været oppe flere gange før.

Det er så nok noget, man må affinde sig med, når der hele tiden kommer nye brugere, der ikke har perspektivet bagud som de garvede.

Derimod, det indrømmer jeg blankt, irriterer det mig lidt, når der kommer en ny bruger herinde, som begynder at kommentere indlæg i oldgamle strenge, som er uddøde for måske to år siden.

Så kører karussellen en ny runde

Ændret af Borende X, 12 juni 2014 - 19:57 .

Del dette indlæg

Link til indlæg

På et andet forum oplevede jeg det sammen da jeg skrev i en 1½ år gammel tråd og der blev man også svinede til

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...