Hop til indhold

Elskerinden Mie

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende for er par år siden i det, såvidt jeg ved, hedengangne taruppigerme. Skal snart et smut over Fyn, så tænkte om hun stadig er aktiv, evt under et andet navn?

På forhånd tak og god søndag

Skrevet
  • Author

Det er hende men kan ikke finde noget tlf eller website, så er lidt i tvivl om stedet er åbent endnu?

Skrevet

Der er åbent. Hold øje med Exstra bladet på Torsdage og første Fredag. Der er anonce i flere gange om ugen.

Kom ikke for sent, jeg syns at der er en tendens til at de lukker tidligere end annonceret.

Det er meget forskelligt om adressen er skrevet med. Taarup pigerne er lukket, jeg ved ikke om hun også har været der.

Skrevet
  • Author

Tak for det, jeg prøver at kigge der :-) 

Det undrer mig dog at en pige som hende ikke gør mere ud af at reklamere for sig selv via nettet..

Skrevet

Pige og pige nok nærmere ! Kvinde og hun er mere kvinde end de gamle dage på Tarup ! Dejlig stadig dog......

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.