Hop til indhold
Guest Fatman

Mora eller Daw

Recommended Posts

Guest Fatman

Havde tænkt mig at besøge Daw i Tørring, men har nu læst meddeleser om Mora i Vejle og syntes at de begge får nogle rigtig gode anbefalinger her. Er nu kommet i tvivl og håber nogle kan fortælle mig om hvilke der er den bedste. Jeg har ikke besøgt nogen af dem tidligere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

daw yder nok den bedste massage efter min mening,moras massage er nok mere i det hyggelige stadie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

NAHR - jeg ved nu ikke.

 

Jeg har stadig til gode at besøge Daw, men jeg har været godt tilfreds de gange jeg har besøgt Mora, jeg synes hun godt kan tage fat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

NAHR - jeg ved nu ikke.

 

Jeg har stadig til gode at besøge Daw, men jeg har været godt tilfreds de gange jeg har besøgt Mora, jeg synes hun godt kan tage fat. 

jeg er heller ikke utilfreds med moras massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft æren af og prøve massage ved begge to. Og jeg må sige at massagen er næsten af samme standard, men Mora er bare for fræk, både af udseende og væremåde, så ville nok vælge Mora 2 ud af 3 gange, og den sidste gang ville jeg så tage forbi Daw, fordi hun nu også er rigtig sød, og giver også en god helheds oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har tænkt mig idag at besøge et af stederne. Tusind tak for svar, men er stadig i tvivl, (tror nok at jeg vil prøve Mora). Vil skrive en medelse senere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan roligt prøve dem begge. :)

 

Daw/Metta er så petit, som man kan være og holder sig på trods af, at hun er midt i fyrrerne, fantastisk.

 

Ikke et gram, der sidder forkert. :)

 

Mora/Sirinya er en anden type, vel nok tæt på de 170 cm, og heller ikke her er der et ram, der sidder forkert.

 

Hun har rundet de 30, men ligner én i starten af tyverne.

 

Der er fare for forelskelse begge steder. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Så kommer beskrivelse af mit besøg. Jeg var inde hos Mora i torsdags, hun er en meget køn og charmerende kvinde efter hvad jeg syntes. Har et fantastisk smil og glimt i øjet samt varm væsen. Hendes massage er meget blød, efter min målestok men meget erotisk og hun forstår at pirre på en meget behaglig måde. Fik en time dejlig massage og fik hj. Kunne ikke sige nej til tilbudet om at hun tog tøjet af og fik lov til at røre hendes dejlige krop. Syntes det var en meget god time, og har helt klart lyst til at komme igen  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glimrende forslag Onslow - begge er helt sikkert et besøg værd.

 

Har lige været forbi en forrygende Daw i topform her op til weekenden - gentagelse imødeses med forventninger!! skal opleves. 

I modsætning til MV vil jeg nu vælge Daw 3 ud af 2 gange, så kan Ilige  tænke på den! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...