Hop til indhold
Guest Bonanza

one night in Paris (Paris hos gentleman's club i Aalborg )

Recommended Posts

Guest Bonanza

Hej herinde, så kommer andet indlæg fra min hånd denne gang positivt :-)

Jeg sad igår godt varm og endnu mere liderlig, havde sådan set fået overbevist både det øverste og nederste hovede om at der ikke skulle knaldes denne dag, men man kan jo godt kigge annoncer ikk ?

Hermodsgade3.dk/Paris

Faldt over Paris som var på vagt og da jeg havde luret på hendes billeder og tekst før så gik der ikke 2 min før det nederste hoved havde taget kontrollen og jeg fandt mig selv siddende med tlf i hånden og bestille tid :-o fik lavet en aftale om en halv times date en time senere så i bad, i rent tøj og ned at hæve penge ( 1200 for en halv time er jo lidt i den dyre ende)

Ud i bilen og afsted jeg ankommer i lidt go tid hvilket medføre lidt vente tid i det ene af de 2 hygge rum, stik mod sædvanen bliver jeg ikke tilbudt hverken vand eller kaffe.

Efter hvad der føles som timer kommer Paris ind og hilser på og billederne passer 100 hun spørger om det ikk godt nok var en 20 min Cooktail jeg skulle have jeg siger så at det var en halv time, det havde hun så ikke tid til, lidt øv men så får jeg jo bare penge tilbage :-D

Vi får afregnet hun smutter ud med pengene mens jeg klæder mig af, da hun kommer retur får vi krammet lidt får klædt hende lidt af mens hun pire mig med både hænder og underliv, hun har de mest perfekte ungpige patter som sidder lige i skabet dejlige at kramme og med vorter der rejser sig når de får opmærksomhed, der efter går hun i gang med fransk ( med gummi ) og jeg må med skam meddele at hun gør det så godt at jeg må overgi mig i gummiet mens hun sutter. Herefter go tid til snak og kram ingen hast med at få mig smidt ud, jeg fik dog ikke penge retur dels fordi hun vist ikke ku veksle og dels fordi hun næsten havde tid til en halv time alligevel men slap dog med at betale 1000.

Karakter efter 13 scalaen.

Stedet 7 der pænt og rent, der er en smule lydt i huset bla kan man høre den anden pige og ringklokken, desuden ligger huset ikke diskret hvis man bor i Aalborg og naboerne ved uden tvivl hvad der sker bag de duggede ruder.

Pigen. 11 hendes billeder passer 100 % hun er sød og indlevende og til at snakke med, hendes alder passer +/- 2 år.

Sexen. 9 hun gir et godt blow nåede jo aldrig at knalde hende men bestemt ikke hendes skyld. Hun har det desværre med at overspille lidt med year baby det godt skat etc. Og så kysser hun ikke hvilket jeg helt klart savnede.

Gentagelses fare 100 % skal sgu prøve at knalde hende

Håber i syns om mit skriv. Hilsen Bonanza

Ps lad os nu holde tonen sober og uden mudderkastning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse, har selv haft kigget lidt i retningen af Paris men Hermodsgade ligger alt for åbent midt i vejgaard. ville være dejligt hvis der var et sted med lidt mere diskretion i byen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bonanza

Helt enig kapan det ligger meget åbent, kan til nøds gå om vinteren så ser det ikke så mystisk ud at komme i dynejakke med hætte på men om sommeren i 30 graders varme vækker man vist mindre opsigt ved at komme halvnøgen

Tak for hjælpen med link Francisco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...