Hop til indhold
sex me up

Min mest pinlige oplevelse. ...

Recommended Posts

Der må være andre end mig selv, der har et par historier, man helst i ønsker gentaget.

Jeg vil starte med en fortælling, hvor jeg ikke selv tager hovedrollen.

Efter at have været på havet i 2 mdr., ankom vi til Kenya og der blevet tid, til 2 dage i land.

Vi var en 14 gutter afsted og derfor fandt vi også hurtigt det første og bedste "lysthus".

Et 2 etager komplex, med tagterrasse, nærgående piger og ikke mindst kolde øl.

Vores guide havde advaret os om at gå alene og hvis vi skulle ned pigerne i privaten, skulle vi gå 2 og 2, da chancen for at blive "rullet" var stor.

Selvfølgelig gik der ikke mere end et par timer, inden vi havde den første MIA.

Ingen havde hørt hvor han var gået hen og vi spurgte en af de unge piger, om hun viste mere en os.

Hun sagde han var gået med en pige i orivat cabin.

"A bad girl, no nice", som hun sagde.

Dette blev tolket som et muligt igangværende overfald og to af de største gutter gik ned og bankede på døren, til den udpeget cabin.

Der kom et halvkvalt mumlen fra værelset, som hvis der bliver lagt en hånd over munden, mens der tales.

I den opildnede stemning og med advarslerne i baghovedet, tog fanden ved den ene gut.

Med et perfekt placeret spark, røg døren op med et brag.

Indenfor på et tæppe beklædt madras, lå vores makker med en mørk kvinde overskrævs på hans ansigt og ligeledes over hoften.

Ved lyden af den opsparkede dør og det uventede besøg, sprang kvinderne forskrækket til side.

Der gik dog ikke mange sekunder, før de fik smidt de ubudne gæster på porten, med fagter, slag og råben.

Undskyld xxx, men husk at fortælle hvor du går hen næste gang, nåede vi grinende at råbe til vores ven, inden vi gik tilbage for at fortælle om oplevelsen til hele baren.

Vores ven med røde kinder, drak gratis resten af aftenen, som et lille plaster på såret.

Vi aftalte at informere hinanden om evt. udskejelser, så vi altid vidste hvor vi kunne finde hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er en MIA ?

Kunne I ikke ringe eller SMS'e til manden i stedet for :P

Blev din makker færdig så eller var det afbrudt samleje :P

Missing in action

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mobildækningen i Kenya er ikke den bedste og vi kunne ikke komme igennen til manden.

Han fik ikke lov at færdiggøre projektet, men fik dog lov at betale for den ødelagte dør :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...