Hop til indhold

Dee.Dee Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der kan oplyse om Dee.Dee Thaimassage på Gammel Strandvej i Aalborg er et besøg værd.

Stedet har tilsyneladende ingen hjemmeside.

Redigeret af Seka

Skrevet

Du kan sagtens besøge stedet . Var en tur der nede d.29.07.14 . fik en god gang hård masage . 

Pigen sød spinkel ca. 40 - 50 kg. slank . alder ca. 20 plus. :-) 

Skrevet

Adressen er Gammel Strandvej 6 , 9000 Aalborg .....  Skal der ned på mandag skal nok ligge mere info på der efter. 

Skrevet

Tak Julemand79 - er det så den hvide ejendom på hjørnet, har kørt forbi, men kunne ikke se at der skulle være noget thai klinik. 

Skrevet

det er ok sted , godt nok lang tid siden jeg besøgte stedet

men fik ok HJ

det er lige før cykel handleren der

god fornøjelse

Skrevet

Så har jeg været en tur hos Dee Dee thaimassage . deres åbningstider er alle hverdage fra 09:00 - 20:00 .

Fik en god gang masage med fuld pakke for 1500 lidt over hvad jeg plejer at give men kvaliteten var helt i top.

Hilsen Julemand79 

Skrevet

Så har jeg været en tur hos Dee Dee thaimassage . deres åbningstider er alle hverdage fra 09:00 - 20:00 .

Fik en god gang masage med fuld pakke for 1500 lidt over hvad jeg plejer at give men kvaliteten var helt i top.

Hilsen Julemand79 

Hej Julemanden

Du har helt ret m.h.t. at 1500 måske er lidt i overkanten, men når kvaliteten er i top - så OK:

Så er der nok mange, der gerne vil vide lidt om pigens alder, højde og drøjde.

Ser frem til dit svar, da det snart er tid for mig til at besøge en sød thai...

Skrevet

Hej Julemanden

Du har helt ret m.h.t. at 1500 måske er lidt i overkanten, men når kvaliteten er i top - så OK:

Så er der nok mange, der gerne vil vide lidt om pigens alder, højde og drøjde.

Ser frem til dit svar, da det snart er tid for mig til at besøge en sød thai...

Du kan sagtens besøge stedet . Var en tur der nede d.29.07.14 . fik en god gang hård masage . 

Pigen sød spinkel ca. 40 - 50 kg. slank . alder ca. 20 plus.  :smile:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.