HappyHippo 4624 Skrevet 25. Juli, 2014 (edited) der er mange som tilbyder body 2 body ( B2B ) og tantra massage men hvad dækker de to egentlig over i detaljer ? B2B er som skrevet body2body, men er begge altid nøgne eller kan det foregå med minimalt tøj på ? tantra massage er hvad ( uddyb gerne ) ? prostata massage er hvad ( uddyb gerne ) ? har set mange skrive det, men jeg er selv i tvivl om hvad det indebære og det samme gør nogen af dem jeg ringer til for at spørge og så kan jeg blive lidt urolig for om de egentlig ved hvad de sælger eller det bare er noget de finder på fordi det er 'oppe i tiden'. Redigeret 25. Juli, 2014 af HappyHippo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 546 Skrevet 25. Juli, 2014 hejsa. Med min ringe viden har jeg forstået så meget . B2B : som det siger sig selv krop mod krop ( rigtig dejligt ) vil næsten altid være nøgen begge to, har en gang prøvet med en massage pige med trusser på da hun havde menstruation. Det bliver aldrig rigtig godt..... Kommer selv hos nogle piger som er super gode til det, lækker optakt til fuld pakke . Tantra : Er oliemassage med særlig vægt på det erotiske og de erotiske/følsomme punkter og indebære ikke nødvendigvis en udløsning, men drejer sig mere om selve nydelsen og hvor man selv oftes er passiv ( men prøv at Google det ). Prostata massage : Er hvor man med en finger ( eller anal dildo/massagestav ) men som regel fingeren, masseger prostata oppe i anus, evt samtidigt med at pikken også får en tur. Det skulle vore rigtigt dejligt men har dog ikke prøvet det selv. Der kan sikkert tilføjes mere. VH der er mange som tilbyder body 2 body ( B2B ) og tantra massage men hvad dækker de to egentlig over i detaljer ? B2B er som skrevet body2body, men er begge altid nøgne eller kan det foregå med minimalt tøj på ? tantra massage er hvad ( uddyb gerne ) ? prostata massage er hvad ( uddyb gerne ) ? har set mange skrive det, men jeg er selv i tvivl om hvad det indebære og det samme gør nogen af dem jeg ringer til for at spørge og så kan jeg blive lidt urolig for om de egentlig ved hvad de sælger eller det bare er noget de finder på fordi det er 'oppe i tiden'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr.klam 122 Skrevet 25. Juli, 2014 Prostata massage er når pigen masserer din prostata med en finger eller en lille dildo.Prøvede det en gang med lille thai mens hun havde kalorius i munden,selv ikke den mest standhaftige holder i 10 minutter hvis det gøres korrekt,det er som at trykke på eject knappen på pilotsædet.Jeg tror aldrig jeg er kommet så voldsomt,det var som at udløse en gejser og jeg fik godt og grundigt lakeret hendes mund med sperm,bagefter føler man at man svæver.Dertil skal siges at det heller ikke er alle der kan finde ud af det,nogle tror at prostata skal behandles som en knap på en playstation men det resulterer kun i at skilpadden trækker sig tilbage i sit hus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg