Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej. Jeg er en mand der tænder på det man kalder "sissification" eller "Forced crossdressing". Jaja, jeg ved godt det er underligt, men det er nu desværre engang sådan det er. Det er lidt specielt, og derfor skriver jeg her, i håb om, at der er andre der deler min interesse. Den anden person behøver ikke "gennemgå" denne sissification, men bare være den dominerende person. Både piger og mænd fungerer.

Skrevet

Hej. Jeg er en mand der tænder på det man kalder "sissification" eller "Forced crossdressing". Jaja, jeg ved godt det er underligt, men det er nu desværre engang sådan det er. Det er lidt specielt, og derfor skriver jeg her, i håb om, at der er andre der deler min interesse. Den anden person behøver ikke "gennemgå" denne sissification, men bare være den dominerende person. Både piger og mænd fungerer.

Søger du ligesindede eller noget indenfor købesex ?

Hende her har vist noget med mænd i kvindetøj, om det lige er din genre ved jeg ikke.

http://www.eroguide.dk/forum/user/16593-heidi-flot-pige/

Skrevet

Skal det forstås som almindelig transvestitisme?

Skrevet

Og jeg troede Sissification var noget Sisse gjorde ved sine gæster, hvorefter de var Sissaholics......

Redigeret af tvr

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.