cuddler 444 Skrevet 24. Juli, 2014 Jeg har flere gange oplevet, at en piges kusse er stram nok, når jeg har en finger oppe. Men at i missionæren kan jeg ikke mærke den, selvom der ikke bruges glidecreme. Når det sker, tager det en del fra oplevelsen, og det bliver også svært for mig at komme. Hvordan fungerer det? Strammer den ikke næsten automatisk om noget, der kommer ind? Eller er der noget ved samleje, der gør, at man slapper af, og skal bruge kræfter for at stramme om pikken? Jeg ville være glad for at høre kommentarer fra piger om dette emne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 24. Juli, 2014 Du har næsten fat i det selv....når man strammer...er det fordi man bruger kræfter på det...som når man laver knibeøvelser.... - Men under samleje, så er det (forhåbentligt) så rart at man slapper af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storefrederik 178 Skrevet 24. Juli, 2014 I min erfaring (beklager men jeg er ikke kvindelig) hænger følsomhed ofte sammen med hvordan kondomet sidder. Prøv evt. at bide mærke i det næste gang. Overdrevent stramme piger er egentlig ikke lige min kop te - det føles som om man bliver trykket ud igen, og er til mere besvær end nydelse. Ved ikke om jeg er helt normal der... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. Juli, 2014 Godt spørgsmål: Hvordan fungerer en fisse egentlig, hehe. Måske er fingeren tykkere end pikken ? Obs, lad være med at bide mærke i kondomet næste gang ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 25. Juli, 2014 Hvordan fungerer det? Strammer den ikke næsten automatisk om noget, der kommer ind? Eller er der noget ved samleje, der gør, at man slapper af, og skal bruge kræfter for at stramme om pikken? automatisk nej tvært om faktisk... når noget er rart - så sker det modsatte... så slappes musklerne.. g-punkt stimulation er en lidt særlig blodgade - for der kan du faktisk få pigen til at gå i "spasmer" hvor det hele strammer op... hvis du har held (eller det er fysisk muligt) til at kneppe hende mens det sker kan du snakke om automatisk opstramning der vil frem i verden - ellerr sker det modsatte nemlig at vi slapper af vi kan vælge at stramme op og bruge kræfter på det, og inden orgasmen når toppen, så strammer vi også automatisk op i underlivet - og det vil/bør du kunne mærke..... du vil i hvert fald ikke være i tvivl om hvorvidt en g-punkt/sprøjteorgasme er på vej for der strammer det så meget op at dine fingre kan blive klemt selv om de i gængse termer fylder som et kosteskaft i en banegårdshal *gg* hvis det fyren laver ikke føles særlig fedt, er for monotont, han ikke har tyr på vinklerne eller gør et eller andet andet der er ufedt - så kan man som pige bruge en fanden masse kræfter på at stramme til og holde vejret for at han skal unne mærke det og komme hurtigere.... men det er meget hårdt arbejde for underlivet... hvis missen kun strammer under orgasmerne - så er det fordi det hele føles rart... og så ved du at du er på rette vej 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuddler 444 Skrevet 25. Juli, 2014 Tak piger. Meget oplysende. Det er bare synd at hvis det føles godt, så slapper musklerne af, så føles det nemlig ikke godt for manden. Men sådan er der så meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. Juli, 2014 Tak piger. Meget oplysende. Det er bare synd at hvis det føles godt, så slapper musklerne af, så føles det nemlig ikke godt for manden. Men sådan er der så meget. Så skal du prøve at dyrke sport i to'eren, den er med sikkerhed stram 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 25. Juli, 2014 Så skal du prøve at dyrke sport i to'eren, den er med sikkerhed stram nix.... hvis man har dyrket analsex i en times tid og har skiftet mellem missen og 2eren - så vil fyren til sidst også blive i tvivl om hvor han egentlig befinder sig med mindre han kan se hvad han laver.. piger der er i anal-træning - vi slapper jo af i ringmusklen så det føles godt... det er hele hemmeligheden bag god anal at der bliver slappet af i den muskel.... jeg var sammen med en ret dejlig fyr som havde ride-teknikken i orden... jeg skulle bare sidde stille - så lavede han alt arbejdet... den mest fantastiske og plaskvåde ridetur i hele mit liv... hvor han pludselig spurgte... "hvilket hul er jeg egentlig i??" hvorefter vi knækkede sammen af grin begge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2014 nix.... hvis man har dyrket analsex i en times tid og har skiftet mellem missen og 2eren - så vil fyren til sidst også blive i tvivl om hvor han egentlig befinder sig med mindre han kan se hvad han laver.. piger der er i anal-træning - vi slapper jo af i ringmusklen så det føles godt... det er hele hemmeligheden bag god anal at der bliver slappet af i den muskel.... jeg var sammen med en ret dejlig fyr som havde ride-teknikken i orden... jeg skulle bare sidde stille - så lavede han alt arbejdet... den mest fantastiske og plaskvåde ridetur i hele mit liv... hvor han pludselig spurgte... "hvilket hul er jeg egentlig i??" hvorefter vi knækkede sammen af grin begge 2 Kan du beskrive den ride teknik. Hilsen fra en der prøver at blive bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 25. Juli, 2014 Kan du beskrive den ride teknik. Hilsen fra en der prøver at blive bedre den var suveræn jeg sad helt stille i en højde hvor han ikke skulle bevæge sig vildt meget for at hamre i bund - lænet ind over ham så vores ansigter var ud for hinanden... og han bevægede så underlivet op og ned så pikken ramte både gpunkt og livmoderhals på en gang... det var amazing... og meget meget meget meget vådt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2014 den var suveræn jeg sad helt stille i en højde hvor han ikke skulle bevæge sig vildt meget for at hamre i bund - lænet ind over ham så vores ansigter var ud for hinanden... og han bevægede så underlivet op og ned så pikken ramte både gpunkt og livmoderhals på en gang... det var amazing... og meget meget meget meget vådt... Mhh, bliver helt misundelig. G punkt forstår jeg, men jeg har som oftest oplevet at pigen ikke bryder sig om man rammer livmoderhalsen ( ikke fordi der er så mange jeg kan nå ) det gør ondt sige de fleste. Er I mange piger der får noget godt ud af at livmoderhalsen stimuleres? Det er altså nyt for mig. Dejligt, så blev det endnu en dag hvor ny viden tilflød mig. Var ellers ved at være lidt bekymret:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 25. Juli, 2014 Jeg oplever ikke livmoderhalsen som specielt følsom. Derimod sidder der at punkt, A-punktet (http://www.nytliv.nu/dk/apunkt.htm) lokaliseret mellem livmoder og G-punkkt, som ved stimulation giver mig de bedste orgasmer og størst nydelse under penetration. Som regel rammes det bedst i missionærstillingen, hvor manden ligger sin krop helt ned over mig og jeg har mine ben slynget bag om hans knæ. Men det afhænger også af pikkens form hvordan det rammes bedst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 25. Juli, 2014 Jeg tror ikke der er noget som er sort/hvidt i den her. Det som virker for mig den ene dag eller med den ene fyr er No go den næste. Selvfølgelig har jeg punkter der er et hit. Men det skifter alt efter dagsform og lyst Hvordan og hvor meget de skal stimuleres. Men for at vende tilbage til emnet. Nu er det jo altså langt fra alle mænd der syntes det er ærgerligt at kvinden slapper af og nyder det. En del - heldigvis, ser det som en turn on at kvinden åbner sig og byder sig til. Så skal man klage sig over dette så kunne man jo gro sig en større pik i stedet for at klage over pigen nyder at være sammen med en. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2014 Sisse, som du dog kan sige det Hihi.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2014 Jeg tror ikke der er noget som er sort/hvidt i den her. Det som virker for mig den ene dag eller med den ene fyr er No go den næste. Selvfølgelig har jeg punkter der er et hit. Men det skifter alt efter dagsform og lyst Hvordan og hvor meget de skal stimuleres. Men for at vende tilbage til emnet. Nu er det jo altså langt fra alle mænd der syntes det er ærgerligt at kvinden slapper af og nyder det. En del - heldigvis, ser det som en turn on at kvinden åbner sig og byder sig til.Så skal man klage sig over dette så kunne man jo gro sig en større pik i stedet for at klage over pigen nyder at være sammen med en. Kom så med det hint til hvordan man gør det :mrgreen: . Gror en større pik. Nå spøg til side. Der er altså situationer hvor den fysiske friktion er altafgørende for at manden får udløsning. Det er så ikke de bedste udløsninger der kommer ud af det. De bedste udløsning/orgasmer er dem der effekturers af psykisk OG fysik stimulering, mest psykisk. Men i købesex situationen vil manden vel betragte en udløsning, som et succes kriterie? Hvad jeg vil sige? Jo, tænder du vildt på pigen, så er skedes stramhed, og især dens smøretilstand, ikke særlig vigtig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2014 (edited) Jeg oplever ikke livmoderhalsen som specielt følsom. Derimod sidder der at punkt, A-punktet (http://www.nytliv.nu/dk/apunkt.htm) lokaliseret mellem livmoder og G-punkkt, som ved stimulation giver mig de bedste orgasmer og størst nydelse under penetration. Som regel rammes det bedst i missionærstillingen, hvor manden ligger sin krop helt ned over mig og jeg har mine ben slynget bag om hans knæ. Men det afhænger også af pikkens form hvordan det rammes bedst. Det punkt, A, har jeg ledt efter mange gange. Tror man skal være meget tæt på pigen for at finde det ( psykisk tæt altså ) det er aldrig lykkedes for mig. Derimod har jeg et par gange fundet det der sidder i numsen på bagsiden, med en finger. Det virker, men mange piger har det ikke rart med en finger bagi. Jeg mener det kaldes B punktet, men er ikke helt sikker. Nytliv havde det engang beskrevet på deres hjemmeside, mener jeg. U punktet er også et fantastisk sted, men mange piger er så følsomme omkring uringrørets åbning at de frasiger sig nydelsen. Her spiller nok også risikoen for infektioner ind. Redigeret 25. Juli, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. Juli, 2014 Enig med Sisse, Jeg får nemmere orgasme af at se en liderlig kvinde nyde sexen sammen med mig, stimulering af pikken er en ting, men stimulering af alle sanserne er vigtigere for mig, jeg vil se, høre, mærke, smage (kysse) kvinden jeg er sammen med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 25. Juli, 2014 Det punkt, A, har jeg ledt efter mange gange. Tror man skal være meget tæt på pigen for at finde det ( psykisk tæt altså ) det er aldrig lykkedes for mig. Jeg synes nu ikke det er svært at finde. Det er rigtigt, du kan ikke "mærke" det, det er blot et følsomt område, hvis overflade ikke føles anderledes en resten af skedevæggen omkring det, så reelt er det jo kun kvinden der kan fortælle dig når du rammer det rigtigt. Jeg har dog også hørt fra folk der har forstand på tantra at så såfremt man evner at mærke de tantriske energier så vil dette område mærkes meget energifyldt. Min erfaring er at det bliver først følsomt efter god forspil og opvarmning, altså når jeg er "tændt". Men når jeg først er det, er det også rimelig nemt at mærke præcist hvor det er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2014 Jeg synes nu ikke det er svært at finde. Det er rigtigt, du kan ikke "mærke" det, det er blot et følsomt område, hvis overflade ikke føles anderledes en resten af skedevæggen omkring det, så reelt er det jo kun kvinden der kan fortælle dig når du rammer det rigtigt. Jeg har dog også hørt fra folk der har forstand på tantra at så såfremt man evner at mærke de tantriske energier så vil dette område mærkes meget energifyldt. Min erfaring er at det bliver først følsomt efter god forspil og opvarmning, altså når jeg er "tændt". Men når jeg først er det, er det også rimelig nemt at mærke præcist hvor det er. Jamen så er det som jeg opfattede det. Det kan kun findes via feedback. Det er sikkert rigtigt at tantra pigerne kan finde det, men de kan du jo også. Som sporadisk tantra nyder har jeg aldrig oplevet at pigens fornemmelse for et givet punkt har forplantet sig til mig som energi. Som verbal eller fysisk feedback, ja da, men ikke som egentlig overførsel af energi/kemi/forbundethed. Det er mere en helhedsoplevelse der gør det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2014 (edited) Uden at skulle gå ind i en diskussion om punkter og størrelser af det ene og det andet, så forstår jeg heller ikke rigtigt problemet? Personligt finder jeg en meget åben og våd fisse ekstremt lækker. Lydende, glatheden, fornemmelsen af pikken, der selv finder vej, helt ind og nærmest bliver spist ... Whats not to love? Redigeret 25. Juli, 2014 af hot6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 25. Juli, 2014 I min erfaring (beklager men jeg er ikke kvindelig) hænger følsomhed ofte sammen med hvordan kondomet sidder. Prøv evt. at bide mærke i det næste gang. Overdrevent stramme piger er egentlig ikke lige min kop te - det føles som om man bliver trykket ud igen, og er til mere besvær end nydelse. Ved ikke om jeg er helt normal der... Lad for guds skyld være med at bide mærker i kondomet! Det revner. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg