Hop til indhold
Skytten19

Bliver pigerne testet i Tyskland?

Recommended Posts

Hej, 

Jeg er muligvis interesseret i at stifte bekendtskab med nogle af damerne fra Engelsburg.

Da Jeg ikke lige er så erfaren på området ville jeg spørge eksperterne til råds.

 

1) Bliver pigerne testet for seksuelt overførte sygdomme? (selv med kondom er der risici)

 

2) Betaler de skat? Og er det hele helt lovligt? 

 

- Jeg takker på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg er muligvis interesseret i at stifte bekendtskab med nogle af damerne fra Engelsburg.

Da Jeg ikke lige er så erfaren på området ville jeg spørge eksperterne til råds.

1) Bliver pigerne testet for seksuelt overførte sygdomme? (selv med kondom er der risici)

2) Betaler de skat? Og er det hele helt lovligt?

- Jeg takker på forhånd.

1) Aner ikke om de bliver testet, men det kan pigerne sikkert svare på. Men hvilken sikkerhed giver det dig hvis du skal være helt ærlig?....... Ham der har været der før dig, kan jo i princippet have smittet hende også selv om hun er testet "ren" for et par dage siden.

2) Betaler de skat ?......... Øhh! Har du brug for en kvittering?........... Det er ihvertfald lovligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Ved at de piger der arbejder på de store FKK klubber bliver testet 1 gang i mdr. Det skulle være et krav fra klubberne side. Der udover skal de have en form for CVR nr. og opholds og arbejdes tilladelse.  De udenlandske piger som tager til Tyskland og arbejder i nogle mdr. for så at tage hjem igen. Betaler 10 euro i skat om dagen de dage de arbejder. Men så nyder de heller ikke godt af velfærdsgoderne. Hvordan de Tyske piger afregner skat ved jeg ikke noget om.

 

De samme regler skulle gælde for piger på klinik og i private lejligheder, men om det bliver overholdt ved jeg ikke. 

 

Oven stående er oplysninger jeg har fra piger der arbejder som GP i Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...